Vraag

Oeps, er ging iets verkeerdicon Proximus Pickx

  • 26 September 2019
  • 22 reacties
  • 541 Bekeken

[h6]Hallo,[/h6]
[h6]Ik verblijf in Spanje en wanneer ik met mijn laptop via Proximus Pickx tv wil kijken krijg ik steeds de volgende foutmelding "Oeps, er ging iets verkeerd"[/h6]
Voordien heb ik dit probleem niet gehad.
Ik kijk via Google Chrome.
Kan dit opgelost worden?
Alvast bedankt,

Rob

22 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Rob,

Lukt dit op je smartphone wel?
Lukt dit via een andere browser wel?
Beste,

Het lukt op mijn laptop ook niet met Edge.
Op mijn Apple ipad lukt het via de app Proximus Pickx wel.
Ik heb geen smartphone.

Grt,
Rob
Reputatie 7
Badge +4
hi rob, er zijn jammer genoeg gekende problemen met pickx, dit is momenteel nog in verder onderzoek om een stabielere verbinding te garanderen
Beste,

Betekent dit dan dat ik de volgende maanden in Spanje geen PX tv kan kijken op mijn laptop?
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Betekent dit dan dat ik de volgende maanden in Spanje geen PX tv kan kijken op mijn laptop?


Kan je nog eens uittesten op de laptop?

Geert
Er is niets gewijzigd aan het probleem;
Rob
Reputatie 7
Badge +3
Inderdaad zijn er nog meldingen ontvangen over hinder op de pickx app/website. in Spanje.

We onderzoeken dit verder.

Geert
Geert,

Ik kijk niet via de pickx app maar wel via de website.
Ik denk niet dat er pickx app bestaat voor een laptop of ben ik verkeerd.
In de Microsoft store vind ik deze app niet terug.
Ik heb daarnet nog een poging gedaan om via de website PX picks te kijken en soms lukt het om programma's te bekijken die niet live zijn. Ik kan zelfs mijn opnames bekijken maar live kijken lukt niet.
Rob
Inderdaad het is via http://proximuspickx.be op laptop
Reputatie 7
Badge +3
Geert,

Ik kijk niet via de pickx app maar wel via de website.
Ik denk niet dat er pickx app bestaat voor een laptop of ben ik verkeerd.
In de Microsoft store vind ik deze app niet terug.
Ik heb daarnet nog een poging gedaan om via de website PX picks te kijken en soms lukt het om programma's te bekijken die niet live zijn. Ik kan zelfs mijn opnames bekijken maar live kijken lukt niet.
Rob


Dit bedoelde ik eigenlijk.

Mijn excuus voor de onduidelijkheid.

Geert
Beste,

Ik ben ondertussen reeds 4 ganse avonden aan het knoeien met Proximus Pickx zonder resultaat.
Ik begrijp niet dat Proximus dit niet kan oplossen. Voor het lanseren van Proximus Picks werkte alles naar behoren.Als je even op Google rondkijkt dan stel je vast dat honderden mensen met hetzelfde probleem zitten. Ik stel voor dat Proximus "Oeps, er ging iets verkeerd" wijzigt in "OEPS ER GAAT HEEL VEEL VERKEERD".
Ondertussen betaal ik wel mijn abonnement en doe ik niets anders meer dan mij ergeren aan de zaak.
Aub los dit op.
Rob
hi rob, er zijn jammer genoeg gekende problemen met pickx, dit is momenteel nog in verder onderzoek om een stabielere verbinding te garanderen
Hier doet het probleem hem enkel voor wanneer we naar een betalende post willen kijken. Zoals voetbal. Best vervelend, want altijd leuk om aan de beamer te kijken op groot scherm.
Wanneer lossen jullie dit op?

Bij mij werkt het zowel via Chrome als Firefox niet. Versies zijn recent genoeg en cookies reeds verwijderd en browsers opnieuw geïnstalleerd, helaas nog altijd zelfde foutmelding. Enig idee qua oplossing?

Reputatie 7
Badge +4

@mikas Werkt het wel via de app ? Heb je het al eens op een ander toestel geprobeerd ?

@HadewychT via de app werkt het wel en via een oude macbook ook

Reputatie 7
Badge +4

@mikas Ik zie al 5 toestellen aangemeld. Ongebruikte toestellen kan je best terug verwijderen. Dit kan je doen in het menu van je decoder bij systeembeheer. Heeft het ooit al gewerkt op dit toestel ? Heb je de cookies en tijdelijke bestanden al eens gewist via de internetopties ? 

ik heb zowel de cookies als de browsegegevens al eens verwijderd en opnieuw gestart maar zonder succes. Het heeft al gewerkt op dit toestel ook ja, maar nu dus niet meer (zowel Chrome als Firefox)

Via systeembeheer op decoder kan ik enkel tablets en phones verwijderen, heb ze eens allemaal verwijderd en enkel m’n iphone terug toegevoegd, maar PC’s komen niet voor in de lijst. 

 

@HadewychT Onlangs werd hier gepost op het forum dat het nu tot 10 toestellen is, ik hoop dat die informatie toch klopte!

Reputatie 7
Badge +3

@HadewychT Onlangs werd hier gepost op het forum dat het nu tot 10 toestellen is, ik hoop dat die informatie toch klopte!

 

  • Een klant kan de app met dezelfde login installeren op maximaal 10 verschillende mobiele toestellen.
  • Mobiele toestellen = smartphones & tablets. Een pc of laptop wordt dus niet meegerekend als een mobiel toestel.
  • Een toestel moet 30 dagen geregistreerd zijn vooraleer de klant het kan vervangen door een ander toestel, hij kan het verwijderen, maar het gratis slot zal pas na 30 dagen na de registratiedatum weer vrij zijn. Klanten kunnen ook TV kijken op meerdere apparaten (mobiel of PC) tegelijk via één account.

Dit klopt dus volledig.

 

 

Geert

 

 

bedankt @GeertC 

ik heb zowel de cookies als de browsegegevens al eens verwijderd en opnieuw gestart maar zonder succes. Het heeft al gewerkt op dit toestel ook ja, maar nu dus niet meer (zowel Chrome als Firefox)

Via systeembeheer op decoder kan ik enkel tablets en phones verwijderen, heb ze eens allemaal verwijderd en enkel m’n iphone terug toegevoegd, maar PC’s komen niet voor in de lijst. 

 

@HadewychT ?

Reputatie 7
Badge +4

@mikas Op zich is je account in ieder geval in orde vermits het op de andere toestellen wel werkt (als je dezelfde login gebruikt toch). Kan je eens testen zonder firewall (even uitschakelen) of toch nog een andere browser? Het moet iets zijn op je pc dat dit tegenhoudt, maar wat, is soms moeilijk met zekerheid te zeggen vanop afstand. 

Reageer