Skip to main content

Hallo,

Ik heb een nieuwe harde schijf in mijn computer gestoken en sindsdien kan ik niet meer live naar tv kijken met proximus pickx (via webbrowser chrome). Ik krijg steeds de melding ‘oeps… er ging iets verkeerd. Probeer het opnieuw.’ Op andere computers lukt het wel met hetzelfde account. Hebben jullie hier een oplossing voor?

 

Alvast bedankt!

 

Een nieuwe harde schijf betekent dat heel wat software opnieuw moet geinstalleerd worden. 

Ik zou eerst chrome toch eens volledig wegdoen en opnieuw installeren.

Bij mij lukt tv met pickx vrij aardig ook met andere browwers. Soms alleen in veilige modus.


Alles is opnieuw geïnstalleerd en in andere browsers lukt het ook niet. 


Als het in verschillende browsers niet lukt dan zal er iets zijn met proximus pickx.

Doe eens de cookies weg. Misschien is het nodig om dat selectief te doen, sommige cookies zijn wel handig. 

Ruim best alle tijdelijke bestanden op.

Als je daarna een browser start : en surft naar https://www.proximus.be/tv krijg je dan eerst de taalkeuze en dan een uitnodiging om in te loggen.  Lukt dat of gaat het hier al mis?

Gebruik je windows, zo ja welke versie?

Staat edge of internet explorer op uw schijf? Al eens gebruikt als browser?

Welke versie van chrome gebruik je?

Alle informatie is eigenlijk nuttig.

 


vooral eer je alles begint te wissen zoals cache, history en cookies 

start je browser eerst eens incognito  of inprivate afhankelijk van welke browser je gbruikt 

is dit met de toetscombinatie CNTR SHIFT N  ofwel CNTR SHIFT N

als het dan ook niet werkt is het de moeite niet dat je alles begint te wissen


Reageer