Skip to main content
Hallo,

Ik heb sinds 2 weken Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone (8plus) en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’.

Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden?

Alvast dank.

C
Staat vpn dan default ingesteld als je een anti virus programma hebt op je apparaat?

anders denk niet dat merendeel met een vpn werken (installeren) , ik trouwens ook niet.

Ik probeer te kijken via de website op Mac. Zowel Google Chrome (versie 87.0) als Firefox(versie 84.0.2) werken niet. In beide browsers reeds cookies gewist en opnieuw geïnstalleerd. Telkens de melding “oeps er ging iets verkeerd”. Soms ook een zwart scherm. Zowel bij het proberen te bekijken van live tv als van opnames. Enig idee qua oplossing?

 

Via de app op iOS werkt het prima en via een oude macbook ook. 


je meldt er niet bij of het met de app op ander toestellen wel werkt of ook niet anders kunnen de prox forummedewerkers als ze hier morgen terug langkomen eens natrekken of de koppeling voor ProximusPickx in orde is.

@ Proximus medewerkers om verwarring te vermijden,
mikas heeft dit ook gepost 
hier  en ook nog eens hier
 


@mikas Ik heb je al geantwoord op een andere post. Best je vragen altijd maar op 1 plaats posten zodat al de info bij elkaar staat


Hoi

 

pickx app werkt niet op apple tv vanuit spanje (wifi)

locatievoorzieningen staan op

zowel op iphone als apple tv blijft het cirkeltje draaien


melding die hier wel dikwijls terug komt, hopelijk kan iemand va, de prox forumedewerkers je hiermee verder helpen.


Reageer