Vraag

Nummering van afleveringen

  • 22 March 2021
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Om bij een serie-opname de verschillende afleveringen in de juiste volgorde te kunnen bekijken, is de nummering (seizoen/aflevering) natuurlijk belangrijk. Ik begrijp dat jullie hiervoor afhankelijk zijn van de informatie die jullie doorkrijgen van de zenders (dit is een antwoord die ik al vaak zien passeren heb op dit forum). 

Ik ga er van uit dat de zenders naar alle partners dezelfde nummering doorsturen. Waarom geeft Proximus dan toch soms de verkeerde nummering door (ik vermoed dat de zenders niet speciaal naar jullie een foute nummering doorsturen)?

Ik geef een concreet voorbeeld:

Play5, 26/03/21, 17u15

Volgens Proximus: Masterchef USA S7E06

Maar o.a. HUMO heeft het bij het correcte eind: Masterchef USA S09E05

 

Graag wat uitleg en zicht op een oplossing hiervoor.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Om bij een serie-opname de verschillende afleveringen in de juiste volgorde te kunnen bekijken, is de nummering (seizoen/aflevering) natuurlijk belangrijk. Ik begrijp dat jullie hiervoor afhankelijk zijn van de informatie die jullie doorkrijgen van de zenders (dit is een antwoord die ik al vaak zien passeren heb op dit forum). 

Ik ga er van uit dat de zenders naar alle partners dezelfde nummering doorsturen. Waarom geeft Proximus dan toch soms de verkeerde nummering door (ik vermoed dat de zenders niet speciaal naar jullie een foute nummering doorsturen)?

Ik geef een concreet voorbeeld:

Play5, 26/03/21, 17u15

Volgens Proximus: Masterchef USA S7E06

Maar o.a. HUMO heeft het bij het correcte eind: Masterchef USA S09E05

 

Graag wat uitleg en zicht op een oplossing hiervoor.

h

Ik kan jammer genoeg niet zeggen hoe andere partners van zenders hun info ontvangen
soms veranderd de info die wij ontvangen en moeten we onze tv gids aanpassen of zit er een fout in onze info/ontvangen info
indien je een verschil opmerkt in onze tvgids en de werkelijkheid mag je ons deze altijd doorgeven
zo kunnen we nagaan waat de fout vandaan komt en voorkomen dat dit nog voorvalt

Reputatie 1

Het seizoen en de aflevering van verschillende series is heelvaak onjuist of gewoonweg niet vermeld cfr het releasejaar. Heel frustrerend... Ik kijk nu soms naar de tv gids van Telenet (via abonnement zus) of via de app tvgids.tv

Reageer