Vraag

nieuws tv box en disney

  • 12 June 2023
  • 10 reacties
  • 105 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik ga het nog een keer hier vragen want mijn geduld is bijna op . Ik heb vorige week maandag Disney plus aangevraagd via julie . Via de tv . En zo een omruiling gedaan voor de nieuwe tv box . Disney stond actief op de tv en via de app : we werken eraan .

de medewerkers bleven beweren via de chat dat ik alleen de omruiling had gedaan en geen Disney had besteld . Nu een week later heb ik dan eindelijk mijn tv box en heb ik die geïnstalleerd . Nu krijg ik nog steeds niks van Disney door . Ik begin dus een chat (al voor de tiende keer ofzo de laatste week ) 

nu beweerd dat meisje weer dat ik niks van Disney besteld had terwijl van de week iemand zei dat zodra mijn tv box was geïnstalleerd ik Disney ook zou kunnen installeren . Ze hadden mij ook gezegd dat de omruiling gratis zou zijn . Het zou gecrediteerd worden . Want Da is ook de enige reden dat ik die omruiling heb gedaan voor disney . Lijkt mij logisch ni ? Nu vier ik dit gesprek weer met iemand van de chat . En die weet ook van niks . En spreekt toch van eenmalige betaling . Dikke oplichterij vind ik dat . Dus nu graag een heel duidelijk antwoord want ik begin het beu te worden 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@nicolas7 

er loopt iets mis want ik zie nog steeds geen disney+

je vraagt dit via pack pickx all stars? 

indien ja, proberen we het nog eens… ik zie nog niet waar het misloopt… Excuses dat dit nog goed loopt...

de eenmalige kost zie ik ook nog niet: als hij op je aanrekening komt, geef je een seintje en we kijken na… !

groeten

Tina

 

Reputatie 2
Badge

Ik begrijp het ook niet hoor waarom het niet wilt lukken . Probeer maar . Mvg 

Reputatie 2
Badge

Ikzelf geprobeerd via de tv bij abonnementen opties toevoegen . Ook via de app van Proximus plus via de chat medewerkers geactiveerd . 

Reputatie 2
Badge

 

Reputatie 7
Badge +3

@nicolas7 

je zegt: “het staat actief op de TV” : kan je daar dan al wel gebruiken? of blijft het bij actief gevinkt staan?

heb je aan account bij disney+ kunnen activeren?

groeten,

Tina

Reputatie 2
Badge

Nee niet te gebruiken via de tv en nee geen mail gekregen voor activatie totaal niks . Ben er al een week mee bezig en word van kastje naar de muur gestuurd 

Reputatie 7
Badge +3

ok we zoeken verder...

Reputatie 7
Badge +3

@nicolas7 

ik heb ondersteuning gevraagd bij IT: lijkt alsof er achterliggend nog een oud order niet correct is doorgestroomd.

t zou kunnen dat dit de nieuwe activatie verhindert.  Ik hou je op de hoogte.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes

Tina

Reputatie 2
Badge

Nu kreeg ik deze mail . Ziet er naar uit dat het eindelijk in orde gaat komen . Waarvoor dank . Nu hopelijk nog dat ik de omruiling niet moet betalen . Mvg 

Reputatie 7
Badge +3

@nicolas7 

klopt, ik denk dat IT al geholpen heeft;

ik zie dat oude order niet meer en onder je TV product verschijnt Disney+

dan komt het wel in orde.

groeten

Tina

Reageer