Ik ga het nog een keer hier vragen want mijn geduld is bijna op . Ik heb vorige week maandag Disney plus aangevraagd via julie . Via de tv . En zo een omruiling gedaan voor de nieuwe tv box . Disney stond actief op de tv en via de app : we werken eraan .
de medewerkers bleven beweren via de chat dat ik alleen de omruiling had gedaan en geen Disney had besteld . Nu een week later heb ik dan eindelijk mijn tv box en heb ik die geïnstalleerd . Nu krijg ik nog steeds niks van Disney door . Ik begin dus een chat (al voor de tiende keer ofzo de laatste week )
nu beweerd dat meisje weer dat ik niks van Disney besteld had terwijl van de week iemand zei dat zodra mijn tv box was geïnstalleerd ik Disney ook zou kunnen installeren . Ze hadden mij ook gezegd dat de omruiling gratis zou zijn . Het zou gecrediteerd worden . Want Da is ook de enige reden dat ik die omruiling heb gedaan voor disney . Lijkt mij logisch ni ? Nu vier ik dit gesprek weer met iemand van de chat . En die weet ook van niks . En spreekt toch van eenmalige betaling . Dikke oplichterij vind ik dat . Dus nu graag een heel duidelijk antwoord want ik begin het beu te worden