Vraag

Nieuwigheden bij Pickx

  • 13 October 2022
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Regelmatig zijn er nieuwigheden in het aanbod: zenders verdwijnen, nieuwe zenders komen er bij,  zenders komen in HD, enz. Nu moet ik dit (toevallig) zien via het forum. Bestaat er geen mogelijkheid om dit bijv. via e-mail aan de klant te laten weten? Of kan men die wijzigingen ergens terug vinden?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@jowantje Daar bestaat spijtig genoeg geen mogelijkheid om dit via mail of ander kanaal te laten weten.U kan regelmatig wel eens kijken op www.proximustv.be  Daar staan steeds de laatste nieuwstjes op.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +1

@jowantje Daar bestaat spijtig genoeg geen mogelijkheid om dit via mail of ander kanaal te laten weten.U kan regelmatig wel eens kijken op www.proximustv.be  Daar staan steeds de laatste nieuwstjes op.Groetjes,Joel

@Joel M. Bedankt voor het antwoord. Maar waar zijn de PX info zenders dan voor. Die zijn er ik weet niet hoeveel. Is het niet mogelijk om er maar 3, Vlaams, Frans, Duits talig van te maken. Dan is er weer meer ruimte vrij. 

Reputatie 7
Badge +2

@jowantje Daar bestaat spijtig genoeg geen mogelijkheid om dit via mail of ander kanaal te laten weten.U kan regelmatig wel eens kijken op www.proximustv.be  Daar staan steeds de laatste nieuwstjes op.Groetjes,Joel

@Joel M. Bedankt voor het antwoord. Maar waar zijn de PX info zenders dan voor. Die zijn er ik weet niet hoeveel. Is het niet mogelijk om er maar 3, Vlaams, Frans, Duits talig van te maken. Dan is er weer meer ruimte vrij. 

Die promozender zal wel niet veel bandbreedte gebruiken want is telkens dezelfde rolkrantje met paar pagina’s. Toegegeven, het zou allemaal wat beter kunnen gecommuniceerd worden, maar dat heb ik al lang opgegeven om daar nog op te hopen.

Reputatie 1
Badge

@jowantje 

Nieuwigheden ivm het zenderaanbod van Proximus vind je op je tv op de kanalen 19, 34, 73, 283, 335, 396, 437 en 999.

ProxiTim 

Reputatie 2
Badge

Bedankt voor de reacties. Blijft dus blijkbaar moeilijk om nieuwigheden te communiceren. De zogenaamde infokanalen kunnen misschien wat beter uitgebouwd worden?

Reputatie 7
Badge +1

@jowantje

Nieuwigheden ivm het zenderaanbod van Proximus vind je op je tv op de kanalen 19, 34, 73, 283, 335, 396, 437 en 999.

ProxiTim 

Dat bedoel ik 8 kanalen met dezelfde info. 3 kanalen, 1 per taal is genoeg. En dan ook alle info erop. Nieuwe zenders, die naar HD gaan enz. Dit gebeurd nu ook niet 🤔😉

Reageer