Hallo allemaal,
Afgelopen dinsdag hoorde ik op de werkvloer op q music iets van een nieuwe provider tijdens het nieuws, de naam kon ik niet zo horen want er was op de achtergrond gebabbel van de collega’s, ik weet nu dat het Mixtus zal heten, weet iemand al iets meer, zijn daar dan ook zo beperkingen zoals bij proximus van die 60 dagen opnames geldig, of zou dat daar onbeperkt zijn? Ik ben eens benieuwd, want wat betreft die opnames bewaren op hun decoders mag daar toch ook dringend eens verandering in komen ipv zenders uit het aanbod te schrappen of prijzen op te slaan, dit is wel geen probleem ondertussen om dit klaar te spelen?
Ik hoop dan toch dan Proximus eens met betere voorwaarden kan afkomen, waarom dan ook eens niet onze betaling van onze factuur gelijk aan de geldigheid van de opname’s?
Of wat verminderen van prijs, is nu al €125 standaard, voor wat gewone tv zenders en internet en 2 gsm abonnementen, goedkoop is anders. Is meer dan €1.000 op een jaar voor opnames die we kwijt zijn na 2 maanden?
Zolang dit nog kan blijven duren…
Het zal ook buiten jullie wil om zijn als ik uiteindelijk iets vind dat overweg kan met de V7 decoder!
Wij zitten gewoonweg als ratten in de val met dat digitale systeem met dank aan Proximus, doe zo verder, maar zo lang het nog kan.
Timm1983