Beste,
onlangs kreeg ik een nieuwe decorder toegestuurd, maar ik heb twee decorders waarom wordt er maar 1 vervangen? , ik heb de nieuwe nu geïnstalleerd, maar nr 2 We4kt nu ook niet meer.
vriendelijke groeten
marleen
Beste,
onlangs kreeg ik een nieuwe decorder toegestuurd, maar ik heb twee decorders waarom wordt er maar 1 vervangen? , ik heb de nieuwe nu geïnstalleerd, maar nr 2 We4kt nu ook niet meer.
vriendelijke groeten
marleen
Proximus is nu bezig met bij verschillende mensen de v5 decoders te vervangen.
zie ook uitleg→ klik hier
Maar indien nodig kun je meer details krijgen morgen als de proximus medewerkers terug langskomen op het forum en u ook uitleggen waarom er maar ene van de twee vervangen werd, mss wordt de tweede later ook vervangen maar die details ken ik niet.
heb je de stappen gevolgd om je oude decoder te vervangen door je nieuwe ontvangen decoder, zoals hier uitgelegd → zo vervang je uw oude decoder door een nieuwe → Klik hier
je mag dus niet vergeten te deactiveren.
Dag martin,
de eerste vervangen is prima gelukt hoor met het stappenplan, maar ik vraag me af waarom de tweede niet vervangen is, het is die dat nu niet meer werkt. Hieronder een foto van de oude en de nieuwe
groetjes
de bovenste is een V4 decoder en de onderste een V5 compact
Waarom deze tweede decoder niet vervangen werd daar moet ik het antwoord schuldig blijven maar aangezien deze niet meer werkt zal iemand van het proximus forumteam hier langskomt u wel verder helpen om deze ook te laten omruilen.
Doet die niks meer als je de stekker uit het stopcontact trekt en terug inplugt, gebeurt er dan niks…
Dit zijn foto's van de verschillende HD decoders
martin, hij doet nog start software, booting, en dan valt hij uit. Zou hij niet mee gedesactiveerd zijn met de eerste?
Hartelijk bedankt Martin en Collega
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.