Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening

  • 25 March 2024
  • 7 reacties
  • 154 Bekeken

Beste

 

Onze afstandbediening van de decoder werkt niet meer. Ik heb nieuwe batterijen geprobeerd. Maar hij werkt nog niet. Ook al gereset maar nog niks. 

Zouden jullie een nieuwe kunnen opsturen? 

 

Alvast bedankt! 

 

Mvg. Jeroen 

icon

Beste antwoord door Martin 25 March 2024, 13:10

Bekijk origineel

7 reacties

@Jeroenkuypers 

Omdat de PX forummedewerkers het nodige zouden kunnen doen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

@Jeroenkuypers

Omdat de PX forummedewerkers het nodige zouden kunnen doen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

 Is gebeurd ✅

Reputatie 6
Badge +3

@Jeroenkuypers een nieuwe afstandsbediening is onderweg.

Beste 

Ik weet niet als er iets mis is gegaan maar ik heb de afstandsbedienig nog niet ontvangen. Of duurt dit wat langer? 

 

Alvast bedankt! 

Reputatie 5
Badge +2

@Jeroenkuypers  Normaal had je deze al lang moeten hebben ontvangen. Heb je van Bpost een melding gehad wanneer ze deze komen leveren?

@Michael V nee ik heb ook geen melding ontvangen van Bpost. 

Nog altijd geen melding van b-post 🤔

Reageer