vrijdag installateur langsgeweest voor aansluiting internet en tv.
hoelang duurt het voor dit ook zichtbaar is in my proximus en wanneer kan ik dan oa pickx gebruiken
vrijdag installateur langsgeweest voor aansluiting internet en tv.
hoelang duurt het voor dit ook zichtbaar is in my proximus en wanneer kan ik dan oa pickx gebruiken
dit vraagt inderdaad wat tijd tot alles doorgestroomd is maar morgen zullen de medewerkers die van proximus zelf zijn je hierbij wel kunnen verder helpen / inlichtingen geven.
Dag
Beste heidi,
Profiel aangevuld
Klantnummer 619618***
Grt
Dag
Beste tot op heden kan ik pickx nog niet gebruiken, gebruik login van myproximus en krijg steeds dezelfd melding,
TUI: morgen komen de proximus medewerkers hier terug langs om je verder te helpen
Beste in my proximus is pickx nog niet gelinkt aan mijn account en kan het dus nog steeds niet gebruiken
pas maandag komt hier iemand terug langs die van proximus zelf is om deze instellingen na te trekken en eventueel bij te sturen.
Beste tot op heden is pickx nog steeds niet gelinkt aan mijn account
hier staat nochtans alles standaard geactiveerd/gelinkt.
Welke foutmelding krijg je precies ?
Op welk toestel probeer je pickx te installeren ?
Zie je in myProximus al je producten staan ?
groeten,
Tina
Krijg melding deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account
In my proximus staat pickx ook niet als gelinkt, wel proximus forum
Geprobeerd op laptop via site en op tablet en telefoon via app
ok, ik ga verder rondhoren wie dit kan oplossen !
groeten
Tina
mijn technische collega zegt dat er net een aanpassing werd gedaan…
wil je alles eens uitzetten en opnieuw proberen ? met dank
gr,
Tina
Het werkt dank u
ok, fijn, blij dat het opgelost is :-)
groetjes
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.