Skip to main content

Netflix speelt recente titels niet af op de android TV box. Ik krijg de foutmelding tvq-pb-101(5.2.5) wanneer ik op play druk. Netflix probeert de serie of de film zelfs niet te laden maar gaat rechtstreeks naar de foutmelding. Sommige oudere titels werken wel en ik kan dezelfde titels (die niet werken) ook afspelen via de gsm of de laptop. 

Ik heb reeds de stappenplannen gevolgd van Netflix en de Android TV box, HDMI-kabels omgewisseld en heb zeker geen problemen met netwerkverbinding en/of internet.

Ik vind ook enkele threads terug via internetfora dat het met de audio te maken zou hebben, maar ik kan zelf nergens vinden waar ik deze instellingen aanpas via de Android TV Box.

https://www.reddit.com/r/Chromecast/comments/ybvxpx/fixed_netflix_error_tvqpb101_525/

https://support.google.com/googletv/thread/185071878/netflix-error-tvq-pb-101-5-2-5?hl=en

 

In verschillende fora geeft men aan dat het om een audiobug gaat. De oplossing is de audio-functie in te stellen van handmatig naar automatisch. Ik kan deze functie nergens terugvinden. Heeft iemand een idee hoe ik dit oplos?

Alvast van harte bedankt!

Sophie

 

Geen reactie

Reageer