Skip to main content

Ik heb een raar probleem met Netflix via de Proximus TV. Één van de drie profielen wilt niet laden. De andere twee werken perfect.

Elke keer als ik mijn profiel wil starten, krijg ik de melding dat er een fout gebeurd is, maar als ik om meer uitleg vraag, zegt hij niets over de fout en geeft hij gewoon uitleg over de account.

Opnieuw proberen helpt niet.

Netflix heropstarten helpt niet.

De connectie laten controleren zegt dat alles in orde is.

De TV box heropstarten helpt niet.

Op de computer of op een smart TV start dat profiel wél op zonder problemen. Alleen niet als ik via de Proximus TV naar Netflix wil zien.

Hoe los ik dit op?

TUI: in ieder geval komt hier niemand die van Proximus zelf is, langs in het weekend.

heb je al eens de cookies gewist op je decoder.

de bbox kun je eventueel ook eens resetten = 20 seconden resetknopje ingedrukt houden en pas lossen als enkel en alleen nog de power led vooraan blijft oplichten.

Indien je toch nog hulp zou nodig hebben van de Prox forummedewerkers, dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.


Cookies wissen heeft gewerkt!

 

Hartelijk dank, Martin.


Graag gedaan en fijn te horen dat je hiermee verder geholpen werd.