Skip to main content
Vraag

netflix foutcode -115


  • Apprentice
  • 5 reacties

Ik krijg steeds deze melding als ik Netflix wil openen:

we konden geen verbinding maken met de Netflix-service. Probeer de Netflix-app opnieuw te starten (-115). 
 

Hoe kan ik dit oplossen?

mvg

21 reacties

Martin
  • 32660 reacties
  • 4 juli 2020

Decoder al eens gereset > klik hier


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 4 juli 2020

Reset is bezig.
Ik zie ook, waar ethernet staat, op de achterkant van de decorder een groen lampje branden en een oranje dat snel knippert 


Martin
  • 32660 reacties
  • 4 juli 2020

als er data verkeer is knippert dit inderdaad 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 4 juli 2020

Reset uitgevoerd. Afstandsbediening werkt niet meer. 


Martin
  • 32660 reacties
  • 4 juli 2020

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 4 juli 2020

Werkt niet, krijg zelfs tv niet meer aan of uit

enkel met aan/uit knop op tv zelf


Martin
  • 32660 reacties
  • 4 juli 2020

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 4 juli 2020

Nee. 


Martin
  • 32660 reacties
  • 4 juli 2020

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 4 juli 2020

Gelukt met reset afstandsbediening! Ook Netflix werkt opnieuw!

dank je wel en fijn weekend verder!

👍🏻


Martin
  • 32660 reacties
  • 4 juli 2020

heel graag gedaan en blij te horen dat het terug in orde gekomen is.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 5 juli 2020

Beste hier ook deze foutmelding.

Reset al gedaan maar helpt niet.

 


Martin
  • 32660 reacties
  • 5 juli 2020

blijkbaar komen er nog meldingen binnen 

lees ook hier → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/netflox-foutmelding-50738?postid=656634#post656634

 

best nu bellen naar de helpdesk 0800 22 800 ‘t is mss een algemene fout ! 

proximus komt niet op het forum langs in het weekend

Edit: sorry nu zie ik dat het uw bericht is dat je daar ook gepost hebt 

bbox eens resetten zou je ook kunnen proberen


  • Practitioner
  • 29 reacties
  • 5 juli 2020

Reset en bellen helpt niet, is een algemeen probleem met de v6 decoders denk ik. Heb exact hetzelde probleem. Heb er mee leren leven. Ik hoop dat de V7 dit probleem oplost


Martin
  • 32660 reacties
  • 5 juli 2020

het is moeilijk te voorspellen bij sommigen werkte het na reset terug bij anderen dan eerst cookies wissen en bij nog anderen eerst cookies wissen en dan pas een reset doen…..

Morgen kunnen de mensen van Proximus zelf mss meer uitleg en details geven…

In ieder geval de v6 zit met nog onopgeloste vervelend bugs!


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 6 juli 2020

hi all
dit is jammer genoeg inderdaad een gekende bug, dit kan verholpen worden door cookies verwijderen/ decoder resetten


Martin
  • 32660 reacties
  • 6 juli 2020

Inderdaad maar het rare is dat dit niet bij iedereen lukt op hun V6.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 10 juli 2020

En hoe verwijder je cookies op de decoder zonder dat er informatie verloren gaat ?

 


Martin
  • 32660 reacties
  • 10 juli 2020

Als het probleem veroorzaakt wordt door cookies heb je niet veel keuze en selectief cookies wissen kun je niet via de decoder, maar in ieder geval belangrijke informatie kun je niet kwijtspelen .


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 11 april 2021

Ik kan  Netflix nog steeds niet opstarten. Foutmelding 115 blijft nadat recorder gereset is. Idem afstandsbediening.  Cookies zijn gewist. Wat nu? Bug of niet. Hoe lossen we dit op?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2047 reacties
  • 14 april 2021

@Vdb1 Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan heb ik wat meer informatie.