Ik krijg steeds deze melding als ik Netflix wil openen:
we konden geen verbinding maken met de Netflix-service. Probeer de Netflix-app opnieuw te starten (-115).
Hoe kan ik dit oplossen?
mvg
Ik krijg steeds deze melding als ik Netflix wil openen:
we konden geen verbinding maken met de Netflix-service. Probeer de Netflix-app opnieuw te starten (-115).
Hoe kan ik dit oplossen?
mvg
Decoder al eens gereset > klik hier
Reset is bezig.
Ik zie ook, waar ethernet staat, op de achterkant van de decorder een groen lampje branden en een oranje dat snel knippert
als er data verkeer is knippert dit inderdaad
Reset uitgevoerd. Afstandsbediening werkt niet meer.
Werkt niet, krijg zelfs tv niet meer aan of uit
enkel met aan/uit knop op tv zelf
kun je de decoder nog bedienen met de afstandsbediening
zie ook
Nee.
Gelukt met reset afstandsbediening! Ook Netflix werkt opnieuw!
dank je wel en fijn weekend verder!
heel graag gedaan en blij te horen dat het terug in orde gekomen is.
Beste hier ook deze foutmelding.
Reset al gedaan maar helpt niet.
blijkbaar komen er nog meldingen binnen
lees ook hier → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/netflox-foutmelding-50738?postid=656634#post656634
best nu bellen naar de helpdesk 0800 22 800 ‘t is mss een algemene fout !
proximus komt niet op het forum langs in het weekend
Edit: sorry nu zie ik dat het uw bericht is dat je daar ook gepost hebt
bbox eens resetten zou je ook kunnen proberen
Reset en bellen helpt niet, is een algemeen probleem met de v6 decoders denk ik. Heb exact hetzelde probleem. Heb er mee leren leven. Ik hoop dat de V7 dit probleem oplost
het is moeilijk te voorspellen bij sommigen werkte het na reset terug bij anderen dan eerst cookies wissen en bij nog anderen eerst cookies wissen en dan pas een reset doen…..
Morgen kunnen de mensen van Proximus zelf mss meer uitleg en details geven…
In ieder geval de v6 zit met nog onopgeloste vervelend bugs!
hi all
dit is jammer genoeg inderdaad een gekende bug, dit kan verholpen worden door cookies verwijderen/ decoder resetten
Inderdaad maar het rare is dat dit niet bij iedereen lukt op hun V6.
En hoe verwijder je cookies op de decoder zonder dat er informatie verloren gaat ?
Als het probleem veroorzaakt wordt door cookies heb je niet veel keuze en selectief cookies wissen kun je niet via de decoder, maar in ieder geval belangrijke informatie kun je niet kwijtspelen .
Ik kan Netflix nog steeds niet opstarten. Foutmelding 115 blijft nadat recorder gereset is. Idem afstandsbediening. Cookies zijn gewist. Wat nu? Bug of niet. Hoe lossen we dit op?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.