Vraag

netflix buitenland

  • 1 December 2023
  • 5 reacties
  • 123 Bekeken

Hallo,

 

in Spanje beschik ik over een wifi netwerk (Avatel). Mijn smartphone koppel ik dus op dit netwerk.

Zowel Pickx tv als netflix kan ik bekijken op mijn smartphone. Echter, wanneer ik wens te streamen naar tv, lukt dit perfect voor pickx, maar bij netflix krijg ik een zwart scherm met klank en ondertitels.

Enig idee hoe dit kan verholpen worden ?

 

Bedankt


5 reacties

Mss dat het met een VPN via Belgisch Ip adres dan wel zou werken?

volgens de helpdesk van netflix ( na smartphone meerdere keren te moeten herstarten) ligt de fout daar en moet ik samsung kontakteren …….dit geloof ik niet, trouwems met de pickx app zijn er geen problemen.

Zo·n VPN vereist dan een extra abonnement ?

Reputatie 5

Cast je rechtstreeks vanuit de Netflix app of gewoon een schermcast. Als je het scherm cast probeer dan eens de Mirroring te stoppen via de Google home app. En dan te casten via het cast icoontje in de Netflix app.

volgens de helpdesk van netflix ( na smartphone meerdere keren te moeten herstarten) ligt de fout daar en moet ik samsung kontakteren …….dit geloof ik niet, trouwems met de pickx app zijn er geen problemen.

Zo·n VPN vereist dan een extra abonnement ?

ter info: sommige zijn gratis of bv kan die inbegrepen zijn als je Norton antivirus gebruikt

Ik kan niet casten via de Netflix app ( heen icoontje rechtsboven). Ik moet eerst google home opstarten om scherm te spiegelen.

Reageer