Vraag

myproximus

  • 22 August 2020
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Ik wil tv kijken op men pc. Ik heb een account aangemaakt op myproximus. Als ik dan naar live tv wil gaan komt er steeds op dat er in ons pack geen tv zit terwijl ik wel tv kan kijken. Hoe kan ik tv kijken op men pc ?


5 reacties

@Anjaluc als je op myproximus kijkt → http://myproximus.be zijn al je producten dan wel gekoppeld aan je myproximus account , ttz zie je ze daar allemaal staan.

→ Hoe krijg je tv op je gsm, tablet of computer

moest het echt niet lukken dan kan maandag iemand die van proximus zelf is eens je profiel /settings bekijken 

 

Reputatie 6
Badge +2

Ik doe dat zo:

  • surfen naar www.proximustv.be, zo kom je terecht in pickx op uw tablet of PC of smartphone
  • daar inloggen met de elementen van myproximus
  • dan kun je naar live tv, of tv gids, of …. van alles

Ja maar de koppeling niet in orde is (wat hier in heel gevallen de reden is)  speelt het geen rol via welke weg je er naar toe gaat, alle wegen leiden wel naar Rome maar als de grenzen naar Rome niet open zijn, ja wat dan... :relaxed: wachten tot ze iemand open zet zeker :wink:

Reputatie 6
Badge +2

Ja klopt, ik dacht dat die koppeling automatisch met goede software wel in orde zou zijn. Hoeveel manuele koppelingen hebben ze nog nodig alvorens die software te verbeteren.

Reputatie 7
Badge +4

@Anjaluc De activatie is in orde. Je kan vanaf nu genieten van je TV via de website of de app.

Reageer