my proximus en pickx

  • 6 November 2022
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

My proximus en pickx app werken niet meer niet op tablet en ook niet op gsm. Herhaaldelijk verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat ook beide toestellen terug volledig opgestart.Tel.contact met proximus ook zonder resultaat  na 3 keer doorverbonden te zijn en na 1 UUR word tijdens het wachten op nog een EXPERT doodleuk ingehaakt. ???


2 reacties

Best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier morgen de draad opnemen.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Reputatie 7
Badge +5

@Mikedevin Krijg je een foutmelding? Zoja, welke? Zijn het Android of Apple toestellen?

Reageer