Alvast bedankt.
Mvg
Bedankt om dit te meten.
Mvg
Bedankt om dit te meten.
Mvg
Is hierover al nieuws? Intussen is ook op Q2 te horen. Wanneer je een hoofdtelefoon gebruikt via proximustv.be of de app hoor je het probleem duidelijk.
Mvg
Is hierover al nieuws of nog niet? Het is erg lastig om te kijken en luisteren naar Q2, Vitaya, CAZ, vtmKids en vtmKidsJR (zowel SD als HD) met zo'n slechte geluidsverhouding.
Mvg
Mvg
Ik heb dit ook al een tijdje op de Proximus Sports1 zender….al paar keer gemeld,melding gekregen,dat het doorgeven is,dan is het goed,maar tijdje erna is het weer slechte geluidsverhouding
Heb je dit enkel voor bij Sports1 ? Wat hoor je dan juist ? Is je decoder rechtstreeks aangesloten op je TV of via een geluidsinstallatie ?
Heb je dit enkel voor bij Sports1 ? Wat hoor je dan juist ? Is je decoder rechtstreeks aangesloten op je TV of via een geluidsinstallatie ?
Hadewych,
Het is enkel op Sports1,het is alsof de uitzendingen in mono uitgezonden wordt...de decoder is rechtstreeks op tv aangesloten,en geluid staat op decoder ingesteld in stereo.Tv is recent en hdmi kabels zijn ook nieuw
grtjs Hans
Ik zie 2 decoders aangemeld staan op je lijn. Heb je het op beide decoders ?
Ik zie 2 decoders aangemeld staan op je lijn. Heb je het op beide decoders ?
op 1 decoder,met lijnnr 033855318
‘t zal het mac adres zijn dat
Dan zou dat dit moeten zijn Unit Mac F4 4B 2A 5E B4 91
Kan je beide decoders eens van plaats verwisselen en zien of het probleem dan mee verhuisd met de decoder of zich op dezelfde TV blijft voordoen ?
Heb ik al eens geprobeerd tijdje geleden..was idem
Op andere plaats had decoder het ook....had 3tal weken echt goed en normaal geluid....tot zondagavond...dus aan decoder ligt het niet vermoed ik...enbis enkel oo het sports1 kanaal
Op andere plaats had decoder het ook....had 3tal weken echt goed en normaal geluid....tot zondagavond...dus aan decoder ligt het niet vermoed ik...enbis enkel oo het sports1 kanaal
Maar je hebt het slecht op 1 van je decoders als ik het goed begrijp ? Staan de geluid instellingen van je decoder wel goed? Kan je eens wisselen van stereo naar dolby en testen of dit een verschil geeft?
idd,op 1 deco decoder,geluidsinstellingen ook al eens geprobeerd van stereo naar dolby,maar dat blijft zelfde,staat op stereo hier….het probleem is begonnen rond september,heb ook al eens geprobeerd ander hdmi kanaal,maar dat was ook zelfde,ik blijf vermoeden dat het echt technisch probleem is anders moesten we het op meedere zenders hebben
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.