Vraag

Mijn video's bekijken op Pickx lukt niet meer

  • 21 April 2023
  • 11 reacties
  • 293 Bekeken

Sinds gisteren kan ik ‘Mijn video’s” op Pickx niet meer bekijken op mijn PC. In het midden van het scherm draait er een rode cirkel, en die blijft maar draaien. Geen beeld te zien. Heb ook pickx opgestart in incognitovenster, gaat ook niet om mijn video’s te bekijken. Wat wel lukt is naar programma’s in de tvgids kijken, ook op LiveTv kijken lukt ook. Wat is hier het probleem? 


11 reacties

En je kunt ze wel nog bekijken via je decoder?

Heb je nog een ander toestel bv smartphone of tablet waar je ook eens kunt testen of je ze nog kunt bekijken

Ja, het bekijken van “mijn video’s” via PC werkt niet meer sinds gisteren…. Duidelijk ongeteste software update gebeurd. Er staat ook 2x de dag in het label ipv weekdag + dag  (Vb 18 18 ipv   Di 18). Videos bekijken via decoder gaat nog.

 

 

 

bij mij ook eens getest op mijn Laptop en inderdaad blijft cirkeltjes draaien!

bij Live kijken geen probleem.

hetzelfde gisteren ondervonden, geen mogelijkheid om iets te herbekijken dat je opgenomen hebt. Heel vervelend. Zowel op mac, als op laptop met windows. 

Live ging nog wel maar daar was ik niets mee. 

Blijkt nu wel terug te werken.

 

Gr,

Pieter

Reputatie 7
Badge +3

@gielenje 

@kurtkk 

werkt het bij jullie nu ook opnieuw?

 

Geert

IK KAN DE OPNAMES OP PICKS (MY VIDEO’S) NIET TERUGVINDEN OP MIJN LAPTOP

WAAROM KAN IK OPGENOMEN PROGRAMAS EN PICKX MY VIDEO’S NIET TERUG VINDEN OP MIJN LAPTOP.. DANK U. MAURICE

INLOGGEN OP PROXIMUS PICKX MY VIDEOS LUKT NIET MEER DANK U MAURICE

Er komt hier nu geen PX medewerker meer langs op het forum je kan wel tot 22 u bellen naar het gratis nummer van de helpdesk 080022800 

Probeer ook eens met een ander browser of dit dan wel lukt.

Reputatie 7
Badge +5

@maurice_038 Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Reageer