Vraag

mijn producten registreren in my proximus


ik probeer me te registreren maar ik moet een activeringscode  toevoegen en die heb ik niet


10 reacties

Dank u wel Heidi 'en Martin 

staat die niet op je factuur of verwelkom brief

Er zijn twee manieren om je klantnummer, activeringscode en datum te laten versturen:

  1. Bel met je vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren, niet voor bedrijven). We versturen deze gegevens:
    • ofwel per sms naar je Proximus gsm-nummer. Verzending gebeurt meteen.
    • ofwel per post naar het adres waarop je je factuur ontvangt. Dit duurt enkele dagen.
  2. Bel met een andere lijn: 0800 22 800. We versturen deze gegevens enkel naar het adres waarop je je factuur ontvangt. Dit duurt enkele dagen.

Bron: Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus

Reputatie 7
Badge +3

Dag @coene michel als je het klantprofiel hier aanvult, kan ik de activatiecode verzenden. Groetjes, Heidi

Ah zo, ok, bedankt he

A

FYI: Beter nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".

Dag Martin, probleem is dat ik daar niks van ken , ik ben nieuw hier en totaal onbekend met de digitale wereld, ik probeer te verwijderen en op het forumprofiel te gaan, alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @coene michel ik heb je post aangepast. 😉 De activatiecode is verzonden! Groetjes, Heidi

 

Beste Heidi, misschien domme vraag, waar is de activatiecode naartoe gestuurd? Ik vind die voorlopig niet.

Reputatie 7
Badge +3

@coene michel per post, naar je thuisadres.

Reageer