Vraag

mijn producten registreren in my proximus


ik probeer me te registreren maar ik moet een activeringscode  toevoegen en die heb ik niet


10 reacties

Ah zo, ok, bedankt he

Reputatie 7
Badge +3

@coene michel per post, naar je thuisadres.

Beste Heidi, misschien domme vraag, waar is de activatiecode naartoe gestuurd? Ik vind die voorlopig niet.

Dank u wel Heidi 'en Martin 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @coene michel ik heb je post aangepast. 😉 De activatiecode is verzonden! Groetjes, Heidi

 

Dag Martin, probleem is dat ik daar niks van ken , ik ben nieuw hier en totaal onbekend met de digitale wereld, ik probeer te verwijderen en op het forumprofiel te gaan, alvast bedankt 

FYI: Beter nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".

A

Reputatie 7
Badge +3

Dag @coene michel als je het klantprofiel hier aanvult, kan ik de activatiecode verzenden. Groetjes, Heidi

staat die niet op je factuur of verwelkom brief

Er zijn twee manieren om je klantnummer, activeringscode en datum te laten versturen:

  1. Bel met je vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren, niet voor bedrijven). We versturen deze gegevens:
    • ofwel per sms naar je Proximus gsm-nummer. Verzending gebeurt meteen.
    • ofwel per post naar het adres waarop je je factuur ontvangt. Dit duurt enkele dagen.
  2. Bel met een andere lijn: 0800 22 800. We versturen deze gegevens enkel naar het adres waarop je je factuur ontvangt. Dit duurt enkele dagen.

Bron: Klantnummer, activeringscode en datum | Proximus

Reageer