maandag komt er pas iemand langs die van proximus zelf is om je hierbij verder te helpen.
Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?
Geert
Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?
Geert
Bedankt Geert, werkt eindlijk terug. :-)
Heb hetzelfde probleem, zeer vervelend
Ik zie nochtans 2 geactiveerde toestellen via de Pickx app.
Hier ook dat probleem...
Hier ook dat probleem...
hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken
mvg
Hier ook dat probleem...
hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken
mvg
Done
Hier ook dat probleem...
hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken
mvg
Done
kan je nu nog even proberen ?
dit zou voor je moeten werken
Hier ook dat probleem...
hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken
mvg
Done
kan je nu nog even proberen ?
dit zou voor je moeten werken
Werkt! Bedankt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.