Skip to main content
Tv app toegevoegd. Ik ben de beheerder van myproximus en volgens een medewerkster van proximus die ik aan de lijn had is er nergens iets onregelmatig te vinden. Toch krijg ik de melding " deze loging is niet gekoppeld aan ee proximus tv account" als ik op de app wil inloggen.

maandag komt er pas iemand langs die van proximus zelf is om je hierbij verder te helpen.


@patrick gielis

 

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?

 

Geert


@patrick gielis

 

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?

 

Geert

Bedankt Geert, werkt eindlijk terug. :-)

 


Heb hetzelfde probleem, zeer vervelend


Ik zie nochtans 2 geactiveerde toestellen via de Pickx app.


Hier ook dat probleem...


Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg


Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Done


Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Done

kan je nu nog even proberen ?
dit zou voor je moeten werken


Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Done

kan je nu nog even proberen ?
dit zou voor je moeten werken

Werkt! Bedankt!


Reageer