Vraag

Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account

  • 7 December 2018
  • 60 reacties
  • 2143 Bekeken


Toon eerste bericht

60 reacties

maandag komt er pas iemand langs die van proximus zelf is om je hierbij verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@patrick gielis

 

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?

 

Geert

@patrick gielis

 

Je account werd opnieuw gekoppeld, kan je de app even uittesten?

 

Geert

Bedankt Geert, werkt eindlijk terug. :-)

 

Heb hetzelfde probleem, zeer vervelend

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie nochtans 2 geactiveerde toestellen via de Pickx app.

Hier ook dat probleem...

Reputatie 7
Badge +4

Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Done

Reputatie 7
Badge +4

Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Done

kan je nu nog even proberen ?
dit zou voor je moeten werken

Hier ook dat probleem...


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile zodat we dit verder kunnen bekijken

mvg

Done

kan je nu nog even proberen ?
dit zou voor je moeten werken

Werkt! Bedankt!

Reageer