Skip to main content
Vraag

Mijn login is niet gekoppeld aan een tv account


Toon eerste bericht

60 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 21 oktober 2019

 @nathalie1973 op je account staan er geen vaste producten gelinkt. Dat is ook de reden waarom het niet werkt.

Kan je je profiel even aanvullen (klantennummer is vooral belangrijk), dan kunnen we kijken of er misschien een andere beheerder is.


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 22 oktober 2019

@Charlotte.D , bij deze normaal in orde.


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 22 oktober 2019

Gebruik je het zelfde email adres dat gekoppeld staat hier aan je forum profiel of een ander om in te loggen op Proximus pickx? 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 27 oktober 2019

Zelfde probleem hier, kunnen jullie dit eens nakijken?


MireilleD
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 7 november 2019

Ik heb net hetzelfde probleem. Gisteren een medewerker aan de lijn gehad. Mail gekregen met instructies om me beheerder te maken, maar dat ben ik al. Reeds verschillende keren app verwijderd, gsm (iPhone 6S) heropgestart maar niets helpt. Kan iemand me helpen aub.

Alvast bedankt


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 7 november 2019

@kenzyVH @MireilleD Ik heb voor allebei de koppeling gemaakt tussen MyProximus en Pickx. Alles zou nu in orde moeten zijn.


ik heb net hetzelfde probleem...
er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.


MireilleD
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 8 november 2019
HadewychT schreef:

@kenzyVH @MireilleD Ik heb voor allebei de koppeling gemaakt tussen MyProximus en Pickx. Alles zou nu in orde moeten zijn.

Dank je wel, werkt perfect!


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 13 november 2019
nathalie1973 schreef:

@Charlotte.D , bij deze normaal in orde.

sorry voor het late antwoord maar ik zie nog steeds geen veranderingen.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 15 november 2019

hier eveneens volgende melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

 


  • 0 reacties
  • 15 november 2019
nathalie1973 schreef:
nathalie1973 schreef:

@Charlotte.D , bij deze normaal in orde.

sorry voor het late antwoord maar ik zie nog steeds geen veranderingen.

Kan je in jouw forumprofiel hier, onder telefoonnummer, even de vaste lijn nummer geven van de lijn waarop je dit probleem hebt? Ik zie meerdere MyProximus accounts gelinkt aan jouw naam. Kan je ook even nakijken of het emailadres daar overeenkomt met hetgeen je gebruikt om je in te loggen op de Pickx App?

 

BLife schreef:

hier eveneens volgende melding “deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

 

Voor jou zou dit in orde moeten zijn, kan je nog eens proberen? ;) 

 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 23 november 2019

Ik heb hetzelfde probleem!


Martin
  • 33373 reacties
  • 24 november 2019

TUI: morgen als de mensen van het Proximus forum team hier terug langskomen zullen ze dit verder nakijken/oplossen voor u.


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 25 november 2019
sarah_diest schreef:

Ik heb hetzelfde probleem!


kan je nu even proberen ?
dit zou voor je moeten werken


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 december 2019

ik heb net hetzelfde probleem...

er komt een melding van dit account is niet gekoppeld aan een proximus pickx account.

 

en nog maar amper 2dagen klant  :o voorlopig al veel problemen gehad in die 2 dagen  :(


Martin
  • 33373 reacties
  • 14 december 2019

Maandag kunnen de mensen van proximus zelf je hierbij wel verder helpen om dit op te lossen als ze terug op het forum langskomen.

Louter als bijkomende info:
In het weekend is de  technische helpdesk wel bereikbaar op het gratis nummer 0800 22 800.


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 16 december 2019

@bjorn1983 Je account is nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 16 december 2019
ThierryW schreef:

@bjorn1983 Je account is nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.

super 😍.. 

het lukt 👍

dank je 


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 16 december 2019

@bjorn1983 Graag gedaan. Veel kijk plezier :wink:


Hier hetzelfde probleem.


Martin
  • 33373 reacties
  • 8 maart 2020

TUI: zal iets voor morgen worden als er iemand die van proximmus zelf is, hier terug langskomt op het forum om dit na te trekken/in orde te zetten.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 8 maart 2020

Ik heb ook hetzelfde probleem.

Er komt een melding dat dit account niet gekoppeld is aan een proximus pickx account

Kan iemand mij helpen?


  • 0 reacties
  • 9 maart 2020

@Marc DB Kan je het nog even uitproberen? De koppeling lijkt alleszins juist te staan nu. 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 maart 2020

@WenzelR : Dat lukt nu. dank u voor deze aanpassing


“deze login is niet gekoppeld aan een proximus pickx account”

6 dagen geleden gepost en nog steeds geen antwoord terwijl anderen na mij wel al geholpen zijn!

Ben je mij vergeten?

Kan iemand mij helpen?