Skip to main content

Om wat voor reden dan ook schijnen er meerdere apparaten nog in mijn lijst “geconnecteerde toestellen Pickxapp” te staan.   Ik had hierover vorige week contact met de helpdesk maar hadden niet de mogelijkheid om ongebruikte/verouderde toestellen te verwijderen omdat het te lang zou duren.

Via de decoder krijg ik de melding : fout, contacteer helpdesk  (met een telefoonnummer dat geen oplossing biedt)

Wat is de beste oplossing om deze lijst “te updaten” met enkel de 3 toestellen die in gebruik zijn?

 

Om wat voor reden dan ook schijnen er meerdere apparaten nog in mijn lijst “geconnecteerde toestellen Pickxapp” te staan.   Ik had hierover vorige week contact met de helpdesk maar hadden niet de mogelijkheid om ongebruikte/verouderde toestellen te verwijderen omdat het te lang zou duren.

Via de decoder krijg ik de melding : fout, contacteer helpdesk  (met een telefoonnummer dat geen oplossing biedt)

Wat is de beste oplossing om deze lijst “te updaten” met enkel de 3 toestellen die in gebruik zijn?

 

hi kan je ons het type van de toestellen doorgeven die je gebruikt samen met de naam die je deze hebt gegeven ?
dan kunnen we de andere uit de lijst verwijderen


Om wat voor reden dan ook schijnen er meerdere apparaten nog in mijn lijst “geconnecteerde toestellen Pickxapp” te staan.

 

iedere keer je de app opnieuw installeert komt er ene bij in de lijst, maar ik dacht dat hier onlangs een prox medewerker gemeld heeft dat het maximum gekoppelde toestellen 10 was 


@jonathandr     Dank je wel voor de snelle reactie!!

De 3 toestellen die gebruik maken van de Pickx app zijn :

 

Iphone Pro Max

iPad mini Philippe

Apple TV woonkamer

 

Alvast bedankt voor de hulp !  Philippe


@jonathandr     Dank je wel voor de snelle reactie!!

De 3 toestellen die gebruik maken van de Pickx app zijn :

 

Iphone Pro Max

iPad mini Philippe

Apple TV woonkamer

 

Alvast bedankt voor de hulp !  Philippe

ok, ik kijk om dit voor je aan te passen


Reageer