Skip to main content

Sinds vandaag kunnen wij geen pickx tv meer zien via onze Apple Tv. Wij krijgen melding van max aantal apparaten bereikt, meer kunnen we niet doen. Ik snap het niet want ondertussen niets speciaals gedaan.

 

kan iemand helpen? We hebben geen decorder enkel apple tv.

 @Valarn2105 

zoals reeds aangegeven in je ander bericht van daarnet, ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
 
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.


Kan dit vandaag opgelost worden? Wij kunnen al het hele weekend geen proximus tv zien


Reageer