Skip to main content
Telkens ik mijn inloggegevens invul word ik teruggestuurd naar de login pagina.
Proximius tv app werkt op géén één toestel ( 3)meer hier
Andreaspfeffer kan je me via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven aub? Groetjes, Charlotte.









https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik ben nu ook al een paar maanden overgestapt naar Proximus. Al drie keer hebben ze mijn een nieuw paswoord gestuurd. In MyProximus maak ik er telkens mijn eigen pw van en elke keer lijkt hij in te loggen om dan inderdaad weer op het lege inlogscherm te komen. Er gaat nu een happy technieker komen maar waarom in gn kunnen ze mij aan telefoon niet helpen. Ik ben blijkbaar niet de enige mit dit probleem.
Same here , al spijt dat ik overgestapt ben op Proximus !!!
Andreaspfeffer,



Ik heb het nodige gedaan voor je tv app, het zo moeten werken nu.



Groeten
Andreaspfeffer,



Ik heb het nodige gedaan voor je tv app, het zo moeten werken nu.



Groeten




Kan u voor mij ook eens zien want werkt niet? Wanneer ik inlog kom ik terug op login scherm terecht...
Dag Sabien, ik het bij het inloggen op proximus tv app of heb je het probleem met myproximus?
Fabke1975 kan u mij via onderstaande link u klantgegevens doorgeven aub? Dan kijk ik dit graag voor u na. Groeten ELs
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mijn decoder was vanzelf uitgevallen, dus tv werkt weer maar Proximus tv werkt nog steeds niet
Heb je de app al opnieuw geïnstalleerd en geprobeerd via de website?



https://www.proximustv.be/nl

Hallo, 

Ik probeer voor de 1e maal in te loggen via mijn smartphone maar het lukt niet. Ik kom ook telkens terug op het inlogscherm. Moet er voor ons ook “achter de schermen” nog iets gecorrigeerd worden ?

IK heb zowel de Proximus app gedownload als de Pickx maar met geen van beide kan ik inloggen via mijn smartphone. MyProximus kan wel op de laptop geopend worden, zowel met paswoord als met “Itsme”.

Alvast bedankt om dit na te kijken.

Marc Mortier - 

 

Edit : klantennummer verwijderd door moderator. Privégegevens best niet openbaar zetten. Kan je hem aanvullen op je profile aub ?


Marc,

 

Ik zie je @skynet account alvast correct gekoppeld. Krijg je  een bepaalde foutmelding?


Ik krijg nog steeds de melding “De login gegevens zijn niet correct” (Pickx)

in MyProximus krijg ik de melding : “Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord”


Kan je eens testen op https://www.proximus.be/pickx/nl of je daar wel kan inloggen met dezelfde gegevens als voor je ‘MyProximus’.

Je kan deze site ook eens openen op je smartphone om te zien of het dan wel lukt. Dan kunnen we controleren of de gegevens dan wel juist doorgaan.

Kan je eventueel eens proberen om de app opnieuw te installeren  ? 


Reageer