https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik heb het nodige gedaan voor je tv app, het zo moeten werken nu.
Groeten
Ik heb het nodige gedaan voor je tv app, het zo moeten werken nu.
Groeten
Kan u voor mij ook eens zien want werkt niet? Wanneer ik inlog kom ik terug op login scherm terecht...
https://www.proximustv.be/nl
Hallo,
Ik probeer voor de 1e maal in te loggen via mijn smartphone maar het lukt niet. Ik kom ook telkens terug op het inlogscherm. Moet er voor ons ook “achter de schermen” nog iets gecorrigeerd worden ?
IK heb zowel de Proximus app gedownload als de Pickx maar met geen van beide kan ik inloggen via mijn smartphone. MyProximus kan wel op de laptop geopend worden, zowel met paswoord als met “Itsme”.
Alvast bedankt om dit na te kijken.
Marc Mortier -
Edit : klantennummer verwijderd door moderator. Privégegevens best niet openbaar zetten. Kan je hem aanvullen op je profile aub ?
Marc,
Ik zie je @skynet account alvast correct gekoppeld. Krijg je een bepaalde foutmelding?
Ik krijg nog steeds de melding “De login gegevens zijn niet correct” (Pickx)
in MyProximus krijg ik de melding : “Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord”
Kan je eens testen op https://www.proximus.be/pickx/nl of je daar wel kan inloggen met dezelfde gegevens als voor je ‘MyProximus’.
Je kan deze site ook eens openen op je smartphone om te zien of het dan wel lukt. Dan kunnen we controleren of de gegevens dan wel juist doorgaan.
Kan je eventueel eens proberen om de app opnieuw te installeren ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.