Skip to main content

Vanmorgen flex geinstalleerd, alles werkt prima, volgens verwachting.

Ik krijg pickx niet gekoppeld met iphone, laptop etc, zelfs login van beheerder. Doe ik iets fout ?

Dank voor de hulp ,

Groeten

Jan

 

Kan inderdaad zijn dat de koppeling van pickx aan je nieuw pack nog niet doorgestroomd is , morgen kunnen de mensen van proximus zelf dit voor je in orde brengen.


@wolvertem 

je account is nu gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert


Perfect,  dank voor de  service !!!


hallo ik kan niet inloggen op de pickx app, ik heb al gebeld ervoor maar het werkt nog steeds niet


Ter info: pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum

Nog eens bellen naar 0800 22 800 in het weekend kan wel als je dit wenst


hallo ik kan niet inloggen op de pickx app, ik heb al gebeld ervoor maar het werkt nog steeds niet


hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde


Hallo, ik heb ook het probleem dat mijn proximus account niet verbonden is met PickX. Maar deze staat daadwerkelijk bij mijn producten. Ik heb onlangs gebeld, zij zeiden dat ze een ticket gingen openen en dat ze me zouden terugbellen. Maar dit is nooit gebeurt, ze hebben mij gewoon een email gezonden om mijn wachtwoord te veranderen.

Alvast bedankt


@bertholiti Dit zou u ook voor u nu in orde moeten zijn. 

@jarni  Uw profiel ziet er in orde uit. Ik heb nog niets aangepast. Kan je eens kijken of het ondertussen werkt bij u ? 


Reageer