Vanmorgen flex geinstalleerd, alles werkt prima, volgens verwachting.
Ik krijg pickx niet gekoppeld met iphone, laptop etc, zelfs login van beheerder. Doe ik iets fout ?
Dank voor de hulp ,
Groeten
Jan
Vanmorgen flex geinstalleerd, alles werkt prima, volgens verwachting.
Ik krijg pickx niet gekoppeld met iphone, laptop etc, zelfs login van beheerder. Doe ik iets fout ?
Dank voor de hulp ,
Groeten
Jan
Kan inderdaad zijn dat de koppeling van pickx aan je nieuw pack nog niet doorgestroomd is , morgen kunnen de mensen van proximus zelf dit voor je in orde brengen.
je account is nu gekoppeld, kan je de app eens uittesten?
Geert
Perfect, dank voor de service !!!
hallo ik kan niet inloggen op de pickx app, ik heb al gebeld ervoor maar het werkt nog steeds niet
Ter info: pas maandag komt hier iemand van Proximus zelf terug langs op het forum
Nog eens bellen naar 0800 22 800 in het weekend kan wel als je dit wenst
hallo ik kan niet inloggen op de pickx app, ik heb al gebeld ervoor maar het werkt nog steeds niet
hi, kan je je klantennr van je vaste producten toevoegen aan je profile ?
dan breng ik dit voor je in orde
Hallo, ik heb ook het probleem dat mijn proximus account niet verbonden is met PickX. Maar deze staat daadwerkelijk bij mijn producten. Ik heb onlangs gebeld, zij zeiden dat ze een ticket gingen openen en dat ze me zouden terugbellen. Maar dit is nooit gebeurt, ze hebben mij gewoon een email gezonden om mijn wachtwoord te veranderen.
Alvast bedankt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.