Vraag

Lange termijn opnames op de V7

  • 16 September 2023
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb vandaag de overstap gemaakt van mijn V6 naar V7 decoder. Weliswaar onvrijwillig, aangezien Proximus eenzijdig beslist heeft mijn (volledig normaal functionerende) V6 decoder binnenkort uit te schakelen.

Nu, los van de kleinere ongemakken (illegaal delen van informatie met Google, slechte user interface, het ontbreken van een knop op de afstandsbediening voor de opanmes, ...), viel mij op dat ik geen optie meer heb om mijn opnames voor langere tijd bij te houden. Hoe kan ik deze basisfunctie gebruiken?

 


3 reacties

TI: Nog altijd niet geïmplementeerd voor de  V7 decoder. 

Reputatie 1
Badge

Nog altijd niet?  Dus Proximus verplicht mij dus om mij perfect werkende V6 decoder te vervangen door de V7 die nog in beta is. Die lange termijn opnames zijn letterlijk de enige feature wat het verschil maakt tussen proximus TV en vrtmax/vtmgo/goplay.

Dus we nogen evenveel betalen (nuja, meer, want Proximus heeft weer maar eens zonder enige communicatie begin dit jaar de prijzen verhoogd), maar we verliezen wel een groot deel van de basis functionaliteit?

 

Ik weet natuurlijk niet of dit in de nabije toekomst zal geïntegreerd worden of is dit voorzien in hun V7c waarmee ze zullen uitkomen of zal het uiteindelijk pas voor de V8 decoder worden…….
(V7c en zeker de V8 is nog niet officieel aangekondigd om op heel korte tijd uitgebracht te worden). Zoals het altijd al geweest is zullen we moeten afwachten tot het zover is !-)

De bedoeling is in ieder geval om geleidelijk nog enkel de V5c en V7 decoder over te houden en ik vermoed dat eens de V7 stabieler ( of opvolger(s) ) stabieler worden ook de V5c dan ook vlug uit circulatie zal verdwijnen.

Reageer