Skip to main content

geachte,ik zou graag alles terugsturen ,maar heb nog steeds geen label of mail gekregen ,alles is al bevestigd(opzegging),wel reking ontvangen

@de baene Er werd geen label aangemaakt, zie ik. Je mag de apparatuur daarom langsbrengen in een Proximus shop. Groetjes, Antonella


Iemand van het Proximus forumteam komt hier niet langs tijdens weekends en feestdagen.  

Zij kunnen maandag er voor zorgen dat je de retoourlabels per mail toegestuurd krijgt.

Normaal als je alles opzegt kun je ook de toestellen inleveren in een Proximus Center, tenzij het ondertussen zou veranderd zijn en dit niet meer mogelijk zou zijn maar dit kunnen de Prox forummedewerkers je maandag ook bevestigen of dit nog altijd kan.


Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.


Reageer