Wij kunnen de opnames niet meer bekijken.
Zelfs een gehuurde film kunnen we niet eens bekijken . We krijgen direct een zwart scherm .
Wat kunnen we doen?
Wij kunnen de opnames niet meer bekijken.
Zelfs een gehuurde film kunnen we niet eens bekijken . We krijgen direct een zwart scherm .
Wat kunnen we doen?
heb je een v6 decoder want daar valt dit vaker voor met dat zwart scherm.
in ieder geval probeer eerst eens om je decoder even zonder stroom te zetten via schakelaar achteraan of zijn netstekker
PS in het weekend komt hier niemand proximus zelf langs mee je kunt wel, in het weekend altijd gratis bellen naar de helpdesk 0800 22 800.
Zie je aan de achterkant van jouw decoder een LED lampje flikkeren? Zonee, dan is er geen netwerkverbinding. Buiten wat Martin voorstelde kan je ook een reset uitvoeren van de toestellen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html , https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_plc_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-plc-adapter-resetten.html , https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wfb_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-bridge-resetten.html , https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wbo_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-wi-fi-booster-resetten.html
ik zou niet teveel resetten als het een v6 decoder maar eerst herstarten want zoals we hier al kunnen lezen hebben wordt het proibleem bij resetten nog groter zelf opnames die verloren gaan dus best kleine stapjes nemen
Dat is ook vreemd aangezien de decoder v6 enkel in de cloud werkt. Bij een reset wordt gewoon de configuratie gewist,software weer opgehaald,geherinstalleerd. Dat zou normaal gezien geen verwijder opdracht op de cloud opname servers van Proximus mogen geven. En ook dat dit enkel maar voorvalt bij dit type decoder. Bedankt voor de achtergrondinformatie over de V6.
zoals je weet zijn er met cloudopnames nog wat problemen cfr. verschillende posten hier in dit verband.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.