Hallo, sinds onze nieuwe tv-box, loopt het beeld van de tv niet samen met de klank. Kunnen jullie dit bekijken aub?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Borki
Bekijk origineelHallo, sinds onze nieuwe tv-box, loopt het beeld van de tv niet samen met de klank. Kunnen jullie dit bekijken aub?
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Borki
Bekijk origineelHallo Martin, ík heb 720p 50 aangevinkt, wanneer ík de tv (Sony) opstart krijg ik een zwarte balk en daar staat 720p vandaar dat ik die heb aangevinkt en tot op heden geen problemen meer.
Borki
ik vind geen resolutie bij de instellingen, ík heb de functie automatisch surround uitgezet, dat is alles wat ik kon doen.
Ik laat het weten of het probleem opgelost is.
bedankt voor de support.
Borki
Om op de Android TV Box lipsync-problemen op te lossen is het nodig om de TV Box zijn weergave op een vast getal te zetten in plaats van op automatisch.
Dit doe je via:
Laat maar weten of dit lukt,
Toch gevonden, is het de bedoeling dat ik dat allemaal aan vink
Borki
Geert
Dat had ik al geprobeerd en werkte slechts tijdelijk (zie hierboven)
Dat kan natuurlijk niet loemp kieken, dus welke moet ik aan vinken?
ik vind geen resolutie bij de instellingen, ík heb de functie automatisch surround uitgezet, dat is alles wat ik kon doen.
Ik laat het weten of het probleem opgelost is.
bedankt voor de support.
Borki
Om op de Android TV Box lipsync-problemen op te lossen is het nodig om de TV Box zijn weergave op een vast getal te zetten in plaats van op automatisch.
Dit doe je via:
Laat maar weten of dit lukt,
Toch gevonden, is het de bedoeling dat ik dat allemaal aan vink
Borki
Geert
Dat had ik al geprobeerd en werkte slechts tijdelijk (zie hierboven)
Het is alweer om zeep, elke dag voor het kijken de decoder herstarten is het enige dat helpt. Wat ook heel vreemd is, na ongeveer een kwartier tv kijken verhoogd het geluid met zeker 3 niveaus .
Borki
Het schijnt momenteel in orde te zijn, door de surround uit te schakelen. Bedankt voor jullie support.
Borki
Ter info:
Het is wel niet een oplossing maar een tijdelijke oplossing om eens uit te proberen als de lipsync echt storend is, door met de pijl naar links gericht ◀ naast de (OK) knop, even kort terug te spoelen en dan zou de lipsync in orde/beter moeten zijn.
ik vind geen resolutie bij de instellingen, ík heb de functie automatisch surround uitgezet, dat is alles wat ik kon doen.
Ik laat het weten of het probleem opgelost is.
bedankt voor de support.
Borki
Om op de Android TV Box lipsync-problemen op te lossen is het nodig om de TV Box zijn weergave op een vast getal te zetten in plaats van op automatisch.
Dit doe je via:
Laat maar weten of dit lukt,
Geert
Dat had ik al geprobeerd en werkte slechts tijdelijk (zie hierboven)
ik vind geen resolutie bij de instellingen, ík heb de functie automatisch surround uitgezet, dat is alles wat ik kon doen.
Ik laat het weten of het probleem opgelost is.
bedankt voor de support.
Borki
Om op de Android TV Box lipsync-problemen op te lossen is het nodig om de TV Box zijn weergave op een vast getal te zetten in plaats van op automatisch.
Dit doe je via:
Laat maar weten of dit lukt,
Geert
Hallo,
We hebben ondertussen nieuwe HDMI kabel en nieuwe UTP kabel getest, maar niets werkt...
Dat lukt, maar slechts tijdelijk. Als ik de resolutie aanpas, loopt klank en beeld inderdaad synchroon, maar na een paar dagen is het weer niet meer synchroon.
Hoe kan ik dit permanent oplossen?
Om op de Android TV Box lipsync-problemen op te lossen is het nodig om de TV Box zijn weergave op een vast getal te zetten in plaats van op automatisch.
Dit doe je via:
Laat maar weten of dit lukt,
Geert
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.