Wij hebben aanslepende klachten met onze tv. Tv is draadloos aangesloten via wifi bridge. Tv geeft regelmatig stilstaand beeld dan dienen we modem en decoder opnieuw op te starten . Naar proximus winkel geweest en contact gehad met technieker er diende iets gewijzigd te worden aan de decoder. Nadat dit gebeurde 2 dagen geen problemen dan opnieuw zelfde probleem. Terug naar proximus winkel daar werd ons gezegd dat we nieuwe decoders moesten installeren . Deze werden via bpost bezorgd. Op de ene tv geinstalleerd zonder problemen, 2de tv lukt niet omdat dit oude tv is (nog met scart aansluiting). Wij terug naar proximus winkel, terug contact gehad met technieker en deze zei ons dat we een hulpstuk moesten kopen bij mediamarkt . Wij naar mediamarkt (kostprijs hulpstuk 70 euro). Terug thuis hulpstuk en decoder geinstalleerd nog steeds geen beeld. Terug naar proximus technieker gechat. Na half uur nog geen oplossing en zegt de technieker doodleuk koop dan nieuwe tv dan zal alles opgelost zijn. Dus 70 euro betaald voor iets wat we niet kunnen gebruiken waarom kan proximus zelf geen oplossing bieden. Service is bij proximus 0,00000 voor ons als trouwe klant (reeds jaren klant bij proximus zonder problemen behalve nu)
Bladzijde 1 / 1
onderwerp : klachten proximus tv
Wij hebben aanslepende klachten met onze tv. Tv is draadloos aangesloten via wifi bridge. Tv geeft regelmatig stilstaand beeld dan dienen we modem en decoder opnieuw op te starten . Naar proximus winkel geweest en contact gehad met technieker er diende iets gewijzigd te worden aan de decoder. Nadat dit gebeurde 2 dagen geen problemen dan opnieuw zelfde probleem. Terug naar proximus winkel daar werd ons gezegd dat we nieuwe decoders moesten installeren . Deze werden via bpost bezorgd. Op de ene tv geinstalleerd zonder problemen, 2de tv lukt niet omdat dit oude tv is (nog met scart aansluiting). Wij terug naar proximus winkel, terug contact gehad met technieker en deze zei ons dat we een hulpstuk moesten kopen bij mediamarkt . Wij naar mediamarkt (kostprijs hulpstuk 70 euro). Terug thuis hulpstuk en decoder geinstalleerd nog steeds geen beeld. Terug naar proximus technieker gechat. Na half uur nog geen oplossing en zegt de technieker doodleuk koop dan nieuwe tv dan zal alles opgelost zijn. Dus 70 euro betaald voor iets wat we niet kunnen gebruiken waarom kan proximus zelf geen oplossing bieden. Service is bij proximus 0,00000 voor ons als trouwe klant (reeds jaren klant bij proximus zonder problemen behalve nu)
hi, onze excuses voor de aanhoudende problemen op basis van wat je meld ga ik ervanuit dat je oude decoder nog een v4 was en je nu een nieuwer model hebt gekregen zonder scart aansluiting ik kan indien je wenst je wel terug een oudere decoder opsturen om zo terug te kunnen werken met je oude tv kan je hiervoor je gsmnr toevoegen aan je profile ? hou er wel rekening mee dat de oudere decoders met scart aansluiting geen lang leven meer hebben en dat deze niet eindeloos op ons netwerk zullen kunnen blijven werken nieuwe toestellen werken nog enkel met hdmi aansluiting
@andre en marleen Met een v5-compact zou je ook met de ronde mini-scart aansluiting kunnen werken, maar ik weet niet of Proximus die adapterkabel van mini-scart naar klassieke scart stekker kan bijleveren?
Misschien bedoelde @jonathandr een V5-mini decoder want je hebt ook nog de grotere v5 decoder versie met een gewone grote scart stekker achteraan.
Ik weet niet of Proximus hdmi naar scart kabels al dan niet nog ter beschikking heeft/stelt en weet uiteraard ook niet wat u als omvormer aangekocht hebt in de Mediamarkt
Concreet zou u bv. onderstaande nog hebben om een decoder met HDMI uitgang te kunnen aansluiten op een TV met Scart ingang
het simpelste/goedkoopste en ook de stabielste decoder tot nu toe, is wel via de V5 compact en vroeger zat er zo’n scart kabel bij, als dit nog voor handen is zou ik dit kiezen en later als de v5 compact opgedoekt zou worden kun je nog naar alternatieven zoeken indien de TV via scart moet verbonden worden.
Ik ben nog altijd van het principe houd het simpel als het simpel ook kan
Trouwens Prox medewerkers kunnen toch te weten komen of er zo’n mini Din scart naar Scart kan bijgeleverd worden
@andre en marleen ik kan je een v5 terug opsturen, kan je hiervoor even een gsmnr toevoegen aan je profile ? we zenden je deze dan toe via een afhaalpunt
is niet meer nodig. Hebben nieuwe tv gekocht
is niet meer nodig. Hebben nieuwe tv gekocht
Dat is nog een veel betere oplossing waarvan je ook meer genot zult hebben
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.