Ik zou graag weten waar ik een klacht kan indienen bij proximus.
gisteren morgen 26/01/2023 is hier tijdens het plaatsen van nutsleidingen een leiding beschadigd waardoor we geen internet en TV meer hebben. Hierop heb ik onmiddelijk contact opgenomen met de klantendienst die vandaag een technieker langs gestuurd hebben.
eenmaal die vandaag 27/01/2023 aankwam melde hij dat het probleem niet binnen zit maar buiten wat ik ook al donderdag gemeld had aan de telefoon. hiervoor kon de technieker geen afspraak voor maken om dit te herstellen. Hij zei dat ik ging gecontacteerd worden voor af te spreken.
Na een tijdje heb ik zelf terug contact opgenomen en wisten mijn te vertellen dat de herstelling maar pas 31/01/2023 zal uitgevoerd worden, hierop heb ik geantwoord dat al onze verlichting en verwarming van het het via het internet verloopt. het antwoord “ daar kunnen we jammer genoeg niets aan doen”
aangezien ik ook geen gsm via mijn abonnement heb kunnen ze mij ook geen gratis 4G bij geven .
dus wij zitten hier nog tot en met 31/01/2023 zonder verlichting en verwarming met 4 kleine kinderen.
gewoon schandalig !!!!!
de dagen dat ik dan geen gebruik van de diensten kon maken gaan ze dan in mindering brengen waar ik nu niets aan heb zonder verlichting TV internet en verwarming !!!!!!