Vraag

Klacht

  • 12 June 2021
  • 4 reacties
  • 124 Bekeken

Beste,

Ik krijg elke maand bijna 40 euro extra door het aankopen van (films and series)

Maar wij kijken helemaal geen TV en okm geen films en ook geen series dit noem ik oplichten ik zou graag dit willen stop zetten en mijn geld terug krijgen want dit vind ik niet normaal en ik denk andere mensen ook niet

 

Grtjes


4 reacties

Wacht gewoon af tot de proximus forummedewerkers hier maandag terug langskomen om dit verder te onderzoeken en in orde te brengen.

ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten indien je dit nodig acht.
Als er nog bijkomende info moest nodig zijn, zullen ze u dit maandag wel zeggen.

Reputatie 6
Badge +3

Mocht je nog niet gedaan hebben:

 

Denk eraan om je persoonlijke gegevens in je profiel in te vullen.

Dan weten de proximus medewerkers over wie je bent en kunnnen de facturen nakijken. 

Ik doe daar ook helemaal niet aan mee films of series aanvragen via Proximus, je bent €2 of €3 euro kwijt en na 2 dagen ben je de opgevraagde film of serie ook kwijt, dus het is allemaal geld voor niets en dat kan flink oplopen natuurlijk als je veel besteld in 1 maand tijd. Laat staan een kopie te kunnen maken van wat je wilt zien op aanvraag, want ook dat is allemaal niet mogelijk en dankzij Proximus goed beveiligd tegen opnemen. Tenslotte betaal je er toch €2 of €3 voor naargelang, mij niet gezien om hier gebruik van te maken.
Of hopelijk in de toekomst dat Proximus het mogelijk maakt wat besteld wordt beschikbaar blijft in je bibliotheek zolang je het niet verwijderd, maar Proximus verwijderd het zelf al na 2 of 3 dagen. Dus ik vind het zonde om geld te geven aan die op aanvraag films/series.
Timm1983

Reputatie 7
Badge +3

@Bahaaaldeen10  Ik heb al jouw facturen van dit jaar nagekeken en op geen enkele wordt de aankoop van een film of serie uit het op aanvraag catalogus van Proximus aangerekend. Wel worden er bedragen aangerekend onder de rubriek ‘diensten geleverd door derden’. Dit betreft meedere aankopen bij Rougeplay en de Google Play Store. Meer info hierover via deze links:

Apps, spelletjes of nummers betalen via Proximus | Proximus

Betaalnummers en betaalsms'en: hoeveel kost het? | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reageer