Skip to main content

Kunnen sinds zondag in spanje Pickx niet openen op iPhone en iPad 

Kunnen sinds zondag in spanje Pickx niet openen op iPhone en iPad 

hi, ik heb even je profile gecontroleerd en deze staat in ieder geval nog actief
heb je recent een update uitgevoerd op je toestellen of de app ?
 


Ik die regelmatig mijn updates . 
telefonisch heb ik van Proximus te horen  gekregen  dat er problemen waren met Pickx en Apple .   Maar het lukt wel op mijn macbookpro   Dus dat is het ook  niet 


Ik die regelmatig mijn updates . 
telefonisch heb ik van Proximus te horen  gekregen  dat er problemen waren met Pickx en Apple .   Maar het lukt wel op mijn macbookpro   Dus dat is het ook  niet 

ik heb even je profile voor pickx geupdate, kan je de app nu nog even proberen ?


Bedankt voor de moeite. Ik hen de sop verwijderd en terug geopend naar tevergeefs 

 


@marcvancrombrugge Kan je de Single Sign On eens deactiveren in je apple toestellen? 


single sign on ?  Nooit van gehoord 😄waar vind ik dat om te deactiveren?  Dank bij voorbaat 

 

 is wel erg dat dit niet werkt hè 


@marcvancrombrugge Dit zijn de stappen die je moet nemen om het te deactiveren: 

If you'd like to disable Apple single sign-on, all you have to do is open the Settings app, go to Accounts > TV Provider, and select Sign Out. After you sign out, apps will revert to individual authentication options.

Hierna dien je opnieuw in te loggen op de Pickx app en geen goedkeuring te geven aan je IOS toestel.


Beste Daisy, ik weet niet wat er aan veranderd was .Maar uw raad heeft alles opgelost

amai : dikke proficiat !!!

 

verdiend  een pluim 👏👏👏


@marcvancrombrugge Heel graag gedaan!


@marcvancrombrugge Heel graag gedaan!

@marcvancrombrugge Heel graag gedaan!

@marcvancrombrugge Heel graag gedaan!