Kunnen sinds zondag in spanje Pickx niet openen op iPhone en iPad
Kunnen sinds zondag in spanje Pickx niet openen op iPhone en iPad
hi, ik heb even je profile gecontroleerd en deze staat in ieder geval nog actief
heb je recent een update uitgevoerd op je toestellen of de app ?
Ik die regelmatig mijn updates .
telefonisch heb ik van Proximus te horen gekregen dat er problemen waren met Pickx en Apple . Maar het lukt wel op mijn macbookpro Dus dat is het ook niet
Ik die regelmatig mijn updates .
telefonisch heb ik van Proximus te horen gekregen dat er problemen waren met Pickx en Apple . Maar het lukt wel op mijn macbookpro Dus dat is het ook niet
ik heb even je profile voor pickx geupdate, kan je de app nu nog even proberen ?
Bedankt voor de moeite. Ik hen de sop verwijderd en terug geopend naar tevergeefs
single sign on ? Nooit van gehoord waar vind ik dat om te deactiveren? Dank bij voorbaat
is wel erg dat dit niet werkt hè
If you'd like to disable Apple single sign-on, all you have to do is open the Settings app, go to Accounts > TV Provider, and select Sign Out. After you sign out, apps will revert to individual authentication options.
Hierna dien je opnieuw in te loggen op de Pickx app en geen goedkeuring te geven aan je IOS toestel.
Beste Daisy, ik weet niet wat er aan veranderd was .Maar uw raad heeft alles opgelost
amai : dikke proficiat !!!
verdiend een pluim
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.