Beste,
Ik kan niet inloggen via pickx. Ik krijg de foutmelding. Er lijkt een probleem te zijn met je accout
Beste,
Ik kan niet inloggen via pickx. Ik krijg de foutmelding. Er lijkt een probleem te zijn met je accout
in het weekend komt hier niemand van PX zelf langs.
Lukt het ook niet als je op laptop/pc probeert in te loggen op http://pickx.be
tijdens het weekend kun je indien gewenst ook bellen naar helpdesk 080022800
kan je nog inloggen op myproximus want anders heb mss een gelijkaardig probleem als
hier→ inloggen op pickx app en myproximus lukt niet meer | Proximus Forum
Ik kan inloggen op MyProximus dus dat is niet het probleem.
Via mijn laptop en andere mobiele toestellen had ik het ook al getest. Dit waren de eerste stappn die ik had gedaan alvorens een vraag te stellen . Dus er moet achterliggend in de Proximus systemn iets zijn waardoor ik niet kan inloggen. Kan een medewerker van Proximus dit morgen asap bekijken.
Mijn gsm was al reeds ingevuld in mijn profiel. Misschien moeten jullie eerst eens deftig kijken alvorens verder te vragen. Dit blijft aanslepen.
log je in met de gebruikersnaam die begint met fc…?
Geert
Neen met meynen….. etc.
Normaal zou het nu in orde moeten zijn op meynen…
Heb je het al kunnen uittesten?
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.