Skip to main content

Beste,

wanneer ik probeer in te loggen op pickx op mij tablet werkt dit niet meer.

Vroeger ging dit wel, het is wel een hele tijd geleden dat ik de toepassing heb  gebruikt.

Ik heb de app geherinstalleerd maar dit helpt niet.

foutmelding  : login failure

Op mijn PC via de webbrowser heb ik geen probleem.

Wat kan ik proberen of moet er langs de kant van Proximus iets gebeuren ?

mvg

heb je mss teveel toestellen die gekoppeld zijn aan Pickx 

je kan ze ontkoppelen via je decoder

 


@Pbelgacom Zou ik mogen vragen welke tablet u gebruikt? Merk? Welke software erop draait?


Martin, bedankt voor de suggestie, maar het lukt niet alhoewel mijn tablet in de lijst van de gebruikte toestellen stond, ik heb alle toestellen voor de zekerheid gewist.

@Michael V : info over tablet :

Samsung Galaxy Tab A, SM-T510, android 11

ook zojuist geprobeerd met mijn smartphone , zelfde foutmelding :

Asus Zenfone 8, android 11

mvg

 

 


Blijkblaar geen oplossing ?  Alleszins geen reactie meer gehad.


@Pbelgacom 

Ik heb je account opnieuw gekoppeld.

Kan je het nog eens proberen?

 

Geert


Hi,

is nu gelukt

tot mijn grote schaamte moet ik er bij voegen dat de ik de eerste keren waarschijnlijk met een verkeerd paswoord heb geprobeerd :flushed:

bedankt voor de “reset”