wanneer ik probeer in te loggen op pickx op mij tablet werkt dit niet meer.
Vroeger ging dit wel, het is wel een hele tijd geleden dat ik de toepassing heb gebruikt.
Ik heb de app geherinstalleerd maar dit helpt niet.
foutmelding : login failure
Op mijn PC via de webbrowser heb ik geen probleem.
Wat kan ik proberen of moet er langs de kant van Proximus iets gebeuren ?
mvg
Bladzijde 1 / 1
heb je mss teveel toestellen die gekoppeld zijn aan Pickx
je kan ze ontkoppelen via je decoder
@Pbelgacom Zou ik mogen vragen welke tablet u gebruikt? Merk? Welke software erop draait?
Martin, bedankt voor de suggestie, maar het lukt niet alhoewel mijn tablet in de lijst van de gebruikte toestellen stond, ik heb alle toestellen voor de zekerheid gewist.
@Michael V : info over tablet :
Samsung Galaxy Tab A, SM-T510, android 11
ook zojuist geprobeerd met mijn smartphone , zelfde foutmelding :
Asus Zenfone 8, android 11
mvg
Blijkblaar geen oplossing ? Alleszins geen reactie meer gehad.
@Pbelgacom
Ik heb je account opnieuw gekoppeld.
Kan je het nog eens proberen?
Geert
Hi,
is nu gelukt
tot mijn grote schaamte moet ik er bij voegen dat de ik de eerste keren waarschijnlijk met een verkeerd paswoord heb geprobeerd
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.