Beantwoord

item kan niet worden afgespeeld

  • 17 December 2022
  • 20 reacties
  • 708 Bekeken

Sinds gisteren heb ik een teken staan bij de eerste 4 afleveringen van een reeks dat deze niet kunnen worden afgespeeld. Ze zijn nochtans meer dan 20 dagen nog beschikbaar? De recentere afleveringen kan ik wel nog zien. Ik heb de decoder al een paar keer volledig uit gezet maar dit helpt niet. 
wat kan ik doen?

Tania

icon

Beste antwoord door HadewychT 22 December 2022, 15:28

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

20 reacties

herstart ook eens je bbox = 10 sec volledig stroomloos zetten 

Indien het niet lukt kun je wachten op een reactie van een PX forummedewerker als ze maandag hier terug langskomen, desnoods kan er gekeken worden om die terug te zetten.

Je kan ook als test eens kijken of je ze kan  afspelen via http://picks.be 

 

NB: In feite is de beste methode van herstarten in deze volgorde:

zet decoder stroomloos 
zet bbox 10 sec ook zonder stroom
als je terug kunt surfen, zet dan de decoder weer onder spanning.

cfr.: Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

Ook dit helpt niet. De afleveringen kunnen nog steeds  niet worden afgespeeld.

Reputatie 7
Badge +3

@tania coekaerts 

Heb je deze opnames geprogrammeerd via de Pickx App. Want sommige  opnames geprogrammeerd via de Pickx App zijn niet momenteel niet beschikbaar door een probleem met de Proximus servers. Proximus is op de hoogte maar heeft tot op heden nog geen oplossing. 

Best je opnames programmeren via je decoder dan kan je ze wel bekijken.

Ik kreeg deze info van een Proximus medewerker.

xxxxxxxxx

 gaat het over de app of de decoder? Op de app op het moment een gekend probleem.

 xxxxxx

Auteur

xxxxxxx idd op de app.

xxxxxxxxxx

xxxxxxxxxx zijn ze al van op de hoogte. Voorlopig nog geen oplossing.

 

Geprogrammeerd op de decoder in een reeks opname. Enkel de eerste 4 afleveringen zijn niet afspeelbaar, de rest wel. Op de app zijn die 4 afl zelfs niet meer zichtbaar. Dit is gelukkig maar het geval bij 1 serie. Bij de al de rest werkt alles normaal.

@tania coekaerts Afwachten op reactie van PX-Forummedewerker mss kunnen ze teruggeplaatst worden (wel maar over een periode van 60 dagen)

Reputatie 7
Badge +4

@tania coekaerts Kan je je profiel verder aanvullen met je klantennummer en/of lijnnummer zodat we dit voor je kunnen nagaan ? 

Over welke serie gaat het ? 

De decoder is een v7. Ons nummer is 0xxx en xx.

de serie is home and away

 

edit moderator : privégegevens verwijderd

@tania coekaerts 

Ter info: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen en de met privé" aangeduide tekstvelden, kunnen enkel door proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden.(bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Ok. Kan ik mijn bericht hier nog verwijderen?

@tania coekaerts Je kan je bericht maar zelf editen tot een uur nadat je het bericht gepost hebt.
Alleen de PX moderatoren van het forumteam kunnen dit dan wel doen.

Ok dank je.

Ik heb mijn gegevens aangepast op mijn forumprofiel zoals gevraagd.

kunnen jullie mijn voorgaande bericht hier dan verwijderen aub?

Reputatie 7
Badge +4

@tania coekaerts Ik heb je privégegevens verwijderd. Je spreekt over Home and away. Dat is een serie die al heel lang loopt. kan je me zeggen welke afleveringen het specifiek zijn die je mist ? 

Dankjewel.

het. gaat  over : 3415, 3416, 3417 en 3418

Reputatie 7
Badge +4

@tania coekaerts Ik heb ze toegevoegd. 

Op de decoder staan ze nog steeds als niet afspeelbaar hoor

ook niet als je kijkt op http://pickx.be (als je ingelogd bent)

Reputatie 7
Badge +3

@tania coekaerts  Decoder zonder stroom zetten. Modem eens herstarten als deze volledig opnieuw is opgestart , de decoder terug opstarten. Je V7 decoder dient zich namelijk opnieuw te synchroniseren.

Dat zou inderdaad de zaak moeten oplossen, maar ik hoop dat het probleem met synchroniseren met de servers al opgelost is.

De afleveringen zijn er idd terug op nu. Dankjewel iedereen voor de nuttige info.

Reputatie 7
Badge +4

Fijn te horen dat je probleem is opgelost. Veel kijkplezier!