Vraag

Internet Fiber Essential + Proximus TV

  • 27 February 2023
  • 6 reacties
  • 219 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

Ik heb sedert kort een Internet Fiber Essential abonnement (25€ per maand, snelheid 50/8), zie:

Nu zou ik graag eens Proximus TV testen (voor enkele maanden).

Ik wil namelijk eens uittesten hoe goed de Proximus decoder te gebruiken is op een eigen router (Fritz!Box 7590). Vragen hierbij:

  1. Wat is de goedkoopste formule voor Internet + TV? Kan ik mijn huidig abonnement “Internet Fiber Eseential” combineren met Proximus TV?
  2. Als ik binnen enkele maanden Proximus TV opzeg, kan ik dan teruggaan naar mijn goedkoop Fiber abonnement (25€), of zal dat voor mij niet meer beschikbaar, en zal ik gedwongen worden om over te stappen naar Internet Start Fiber (42.95€)??

Dat laatste zou een dure prijs zijn om gedurende enkele maanden Proximus TV te testen 🤔


6 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Enkel Proximus medewerkers (moderatoren) kunnen u in principe 100% zekerheid verschaffen 

Ik vrees evenwel dat de combinatie internet+TV enkel in het pack FlexS commercieel aangeboden wordt

Microsoft Word - CS_Pack_FlexS_NL 2023-02-09.docx (proximus.be)

maar vermoed dat u met quasi zekerheid zeker ten alle tijde terug kunt naar 

CS_Internet_Essential_and_Internet_Essential_Fiber_NL~2022-05-30-10-51-07~cache.pdf (proximus.be)

het betreft contracten van onbepaalde duur (afrekening pro rata) zolang ze uiteraard nog commercieel aangeboden blijven 

 

Reputatie 6
Badge +2

Ik vrees evenwel dat de combinatie internet+TV enkel in het pack FlexS commercieel aangeboden wordt

 

Goedkoopste combinatie internet + TV kost dus 71.99€ 🤔

Dat is 47€ meer dan wat ik nu betaal. Dure TV 🙁

@philippe_d

→ hier ← zie ik toch voor “Internet & TV” staan = 66,99€ nu gedurende 3maanden 46,99€ en misschien zijn je testen dan al uitgevoerd in die 3 maanden 😉 
(zelfs gedurende die 3 maanden is de optie “superieure ervaring” ook gratis)

Reputatie 7
Badge +4

@Martin promo enkel geldig voor nieuwe internetabonnees …. 

 

tja, er is nu éénmaal geen aanbod internet (fiber) essential + TV, de combinatie die marketing/productmanagement tot op heden naar voorschuift is gebaseerd op (minstens) internet (fiber) maxi + TV

misschien kunnen deze diensten eens nagaan of er hiervoor eventueel een “te ontginnen markt” is bij (potentiële) Proximusklanten ? 

@Martin promo enkel geldig voor nieuwe internetabonnees …. 

Dat zou inderdaad evengoed moeten kunnen voor nieuwe TV klanten...

Reputatie 6
Badge +2

@philippe_d

→ hier ← zie ik toch voor “Internet & TV” staan = 66,99€ nu gedurende 3maanden 46,99€ en misschien zijn je testen dan al uitgevoerd in die 3 maanden 😉 

De 69.99€ is waarschijnlijk koper, voor Fiber is het 71.99€ (+5€).

Goed idee om te kijken of een promo mogelijk is :)

Reageer