Vraag

installatie pickx

  • 26 August 2020
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Op mijn factuur staat dat mijn abonnement incl. TV, TV replay en Pickx app is. Ik heh geen tv. Installeer app dus op zeer recente iPad. Na aanklikken van knop aanvaarden (voorwaarden) komt het zwarte scherm met het draaiende wieltje. Hen het al eens 1 uur uitgehouden.

ik heb een work around gevonden. In My Proximus kun je helemaal vanonder klikken op Pickx / Live TV. De wonderen zijn de wereld niet uit , dan krijg je start scherm Pickx. Ik sta met naam ook als ingelogd op de front page. Als ik dan klik op een programma, krijg ik de boodschap dat ik eerst een pack moet aanschaffen, terwijl dit al in lijn abonnement zou moeten zitten (klant nummer 2132649). Proximus zou me al 4 keer bellen. Vandaag ook weer. Tussen 13 en 15 uur. Nada.

Toch 5 voor voor drie een medewerker aan de lijn gehad. Een groentje die het ook niet snapt. Nu tweede lijnservice. Benieuwd hoeveel lijnen ze hebben. En het probleem ligt echt bij hen.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Jobe

Je mag je klantnummer even toevoegen aan je profiel, dan kijk ik dit even na.

 

Geert 

Reageer