Onze TVBox werkt niet meer. Ik heb alle opties geprobeerd en zoals de vorige TV box (enkele weken geleden ook één moeten wisselen ) werkt deze niet meer. Dus graag omwisselen. Nummers Box. SN: 255541536. Unit MAC : 38:5F:66:53:4D:57.
Das pech hebben.
Maar Proximusmedewerkers komen hier niet langs op tijdens de weekends.
Heb je je (privé) gegevens al ingevuld in je → ForumProfiel ?
Dan weten moderators hiermee wie ze helpen, ik vrees dat het serienummer hen niet verder helpt.
graag je klantgegevens invullen in je forum profiel :-)
Ter info: Forum Profiel
klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten!!
we zullen dan je oude toestel opzeggen en een nieuwe opsturen.
groeten
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.