Skip to main content

Onze TVBox werkt niet meer.  Ik heb alle opties geprobeerd en zoals de vorige TV box (enkele weken geleden ook één moeten wisselen ) werkt deze niet meer. Dus graag omwisselen. Nummers Box.  SN: 255541536.   Unit MAC : 38:5F:66:53:4D:57. 

Das pech hebben.
Maar Proximusmedewerkers komen hier niet langs op tijdens de weekends. 


Heb je je (privé) gegevens al ingevuld in je → ForumProfiel ?
Dan weten moderators hiermee wie ze helpen, ik vrees dat het serienummer hen niet verder helpt.


@Luc sevenhant 

graag je klantgegevens invullen in je forum profiel :-) 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten!!

we zullen dan je oude toestel opzeggen en een nieuwe opsturen.

groeten

Tina


Reageer