Skip to main content

3 x geprobeerd om in te loggen met goed paswoord, telkens stond er: verkeerd paswoord of mailadres.

Na 3 x, 15 min wachten omdat paswoord verkeerd was. Mijn paswoord was goed, ben ik zeker van

Na 15 min probeer ik nieuw paswoord aan te vragen, ging  dit niet om technische redenen.

Wanneer wordt dit opgelost?????????????????????????????


Heb je dat ook voor als je op andere toestellen inlogt op pickx (app)


overal komt het voor. Verleden week had ik nog ingelogd en nu niks meer.


kan je het via deze weg niet oplossen : 
→ Wachtwoord vergeten? Pincode kwijt? | Proximus > TV > Toegang tot Pickx ….

Herstel mijn gebruikersnaam / Herstel mijn wachtwoord


Dit gaat wel, raar.

Bedankt Martin


Graag gedaan en blij te horen dat het zo gelukt is.


Ik zag nu wel dat ik geen opgenomen programma’s meer kan bekijken. Is dit iets nieuws?


@Peter62 Welke melding krijg je?


Reageer