Beste,
Sinds vandaag ben ik klant bij Proximus voor internet en telefonie.
Ik kan mij echter niet inloggen via de Proximus Pickx app.
Er komt steeds de melding dat er geen account gekoppeld is.
Met vriendelijke groeten,
Magali
Beste,
Sinds vandaag ben ik klant bij Proximus voor internet en telefonie.
Ik kan mij echter niet inloggen via de Proximus Pickx app.
Er komt steeds de melding dat er geen account gekoppeld is.
Met vriendelijke groeten,
Magali
Dag Magali
Kan je dit nu even testen aub?
Gelukt! Bedankt Charlotte!
Heel graag gedaan. Je profiel stond nog niet volledig correct.
Ik kan niet meer op Pickx. Tot nu geen probleem maar sinds vrijdag wel. Proximus nam al contact op maar opkuisen cache en historiek helpt niet. Is chromebook.
Ik kan niet meer op Pickx. Tot nu geen probleem maar sinds vrijdag wel. Proximus nam al contact op maar opkuisen cache en historiek helpt niet. Is chromebook.
cookies ook gewist ?
Heb cookies gewist en ander toestel lukt ook niet. Op de chromebook kan ik geen firefox installeren.
Rare is dat het vlot ging (paar maanden) op de chromebook. En ook thuislaptop. Maar nu op beiden niet meer.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.