Bij het inloggen op de pickx-app geeft déze aan niet gekoppeld te zijn aan myproximus-app
Kan dit eens bekeken worden?
LijnNummer
Met vriendelijke groeten,
Sven brys
Bij het inloggen op de pickx-app geeft déze aan niet gekoppeld te zijn aan myproximus-app
Kan dit eens bekeken worden?
LijnNummer
Met vriendelijke groeten,
Sven brys
Morgen zal een Proximus medewerker dat wel in orde krijgen.
Bij het inloggen op de pickx-app geeft déze aan niet gekoppeld te zijn aan myproximus-app
Kan dit eens bekeken worden?
LijnNummer
Met vriendelijke groeten,
Sven brys
Tip: zet best geen privé gegevens op het openbaar forum maar wel in je forum profiel
(terwijl je op het forum ingelogd bent)
in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.→ https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.)
ik heb ook je prive gegevens verwijderd uit je post
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.