Skip to main content

Bij het inloggen op de pickx-app geeft déze aan niet gekoppeld te zijn aan myproximus-app

Kan dit eens bekeken worden?

LijnNummer

 

Met vriendelijke groeten,

Sven brys

Morgen zal een Proximus medewerker dat wel in orde krijgen.


Bij het inloggen op de pickx-app geeft déze aan niet gekoppeld te zijn aan myproximus-app

Kan dit eens bekeken worden?

LijnNummer

 

Met vriendelijke groeten,

Sven brys

Tip: zet best geen privé gegevens op het openbaar forum maar wel in je forum profiel
(terwijl je op het forum ingelogd bent)
in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden die alleen door prox medewerkers zichtbaar zijn.→ https://nl.forum.proximus.be/settings/profile
klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in he vak “Ticket (Privé)” kun je alle bijkomende informatie zetten.)


@Sven brys hi, dit zou nu voor je moeten werken
ik heb ook je prive gegevens verwijderd uit je post


Reageer