Vraag

huur decoder terug inleveren zodat ik geen 8€ huur op mijn factuur hoef te betalen (heb een gekochte decoder ter beschikking)

  • 18 February 2021
  • 40 reacties
  • 893 Bekeken


Toon eerste bericht

40 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Timpie Inderdaad, eerst indien u wenst uw pack naar Flex aanpassen en als Fiber erna mogelijk is kan met dit gewoon naar Flex Fiber veranderen.U kan dit via een TB regelen(misschien handig als u nog extra info nodig heeft), via het gratis nummer 0800 22800 of via het forum.Groetjes,Joel

Reputatie 2
Badge

ok, bedankt.

maar ik merk nu net dat er bij een flex pack altijd een eerste decoder is inbegrepen, zal ik dan terug een huurdecoder krijgen ? hopelijk niet.

Reputatie 7
Badge +3

@Timpie Als u een aangekochte decoder heeft dan moet u geen extra huur hiervoor betalen.Packprijs vermindert dan met 8EUR per maand.Groetjes,Joel

Reputatie 4
Badge +2

maar met een oudere decoder zul je wel niet alle opties die mogelijk  zijn in een flex pack kunnen gebruiken .

Beter dat mss dan regelmatig problemen hebben met de nieuwe decoder, enfin dat is natuurlijk mijn persoonlijk idee en ook de reden dat ik verder met de V5-C werk tot er zich op de nieuwe decoder (bijna) geen problemen meer voordoen en dat zal je hier wel merken als de klachten uitdoven :relaxed:

Reputatie 4
Badge +2

heel juist:grinning:

Oh, @Timpie  en @Joel M , ik dacht ook dat in een Flex pack de huur van de eerste decoder sowieso was inbegrepen en niet meer apart gefactureerd werd, zodat Proximus die er niet meer ging aftrekken, als je een gekochte decoder hebt. 

Reputatie 7
Badge +3

@Timpie @Covis Het is inderdaad zo dat er geen 8EUR meer in mindering gaat bij Flex met een aangekochte decoder.Mijn excuses alvast voor de verwarring.Groetjes,Joel

@Joel M : Bedankt voor de info. 👍

Dat was wel zo bij oude packs voorafgaand aan Flex packs.

Reputatie 7
Badge +3

Klopt wat @Martin post :)  Groetjes,Joel

@Joel M en @Martin : de huurprijs van die eerste decoder kan in principe trouwens in die oude(re) packs nog altijd afgetrokken worden, want die wordt daar expliciet vermeld, maar niet in Flex.

Als je een ouder pack hebt en een gekochte decoder, kan je dus in principe nog altijd vragen om die eerste huurdecoder terug te sturen en in mindering te brengen. @Timpie wil echter veranderen naar een Flex heeft hij aangegeven. 

Prettig weekend.

Reputatie 2
Badge

Dit is wel komisch, net mijn oude pack laten aanpassen zonder huurdecoder, en binnenkort zal ik terug verplicht zijn om er ene te huren, moet ook allemaal geld kosten he, daarnet ook een bericht gekregen dat de skynet gratis webruimte zal verdwijnen, je zal ook terug moeten betalen, toch allemaal jammer dit

@Joel M en @Martin : de huurprijs van die eerste decoder kan in principe trouwens in die oude(re) packs nog altijd afgetrokken worden, want die wordt daar expliciet vermeld, maar niet in Flex.

Als je een ouder pack hebt en een gekochte decoder, kan je dus in principe nog altijd vragen om die eerste huurdecoder terug te sturen en in mindering te brengen. @Timpie wil echter veranderen naar een Flex heeft hij aangegeven. 

Prettig weekend.

was ook hetgeen wij bedoelden alleen voor oude packs niet meer voor flex als je overstapt naar flex!

Dit is wel komisch, net mijn oude pack laten aanpassen zonder huurdecoder, en binnenkort zal ik terug verplicht zijn om er ene te huren, moet ook allemaal geld kosten he, daarnet ook een bericht gekregen dat de skynet gratis webruimte zal verdwijnen, je zal ook terug moeten betalen, toch allemaal jammer dit

het kan  nog erger als prox je zou verplichten van over te moeten stappen van oud naar flex :wink::relaxed:  

Reageer