Vraag

Happertend beel bij replay en opnames

  • 9 juni 2021
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

Beste,

Sinds enige tijd heb ik problemen met replay en opgenomen programma's.

Als ik een opgenomen programma op zet, of ik probeer een uitzending opnieuw te bekijken, hapert het beeld regelmatig, niet na te kijken. modems en decoder herstart wil niet werken.

Ik heb in de tussen tijd een bbox 3 modem gekregen voor de bbox 2, maar daarmee ook niet opgelost

Gewoon tv kijken geen problemen, dus denk dat verbindingen ok zijn

Weet iemand waar ik het moet zoeken? 


5 reacties

is je decoder rechtstreeks met de bbox verbonden.

En best als je een herstart doet van het in deze volgorde te doen 

  1. ​​​​​​​decoder stroomloos zetten
  2. bbox 10 sec stroomloos zetten en terug laten opstarten tot je terug kunt surfen
  3. decoder terug onder spanning zetten.

en eigenlijk de zelfde volgorde voor een reset... 

Reputatie 5
Badge +4

@Osirius Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het eens na.

@Osirius TBI: privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog (al dan niet gevraagde) bijkomende informatie zetten.

Is aangevuld.

 

Decoder is rechtstreeks (bekabeld) met de bbox-3

B-box 3 sinds vorige week, maar had hier voor ook al een paar weken problemen.

Dus ongeveer een maand problemen

 

Groetjes,

 

Jeroen

Reputatie 5
Badge +4

@Osirius Op welke poorten van je modem zijn je decoders verbonden?

Reageer