Vraag

Haperend tv-beeld en synkronisatie TV-box V6 met android 12 pickx

  • 1 July 2023
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Verhuisd naar nieuwbouwappartement. Uitgerust met Fiber.

Meerdere eigenaars hebben hetzelfde probleem.

Beeld blijft soms even stilstaan of gaat schokkerig verder. Geluid soms ook niet synchroon met beeld. Geluidskwaliteit minder goed verstaanbaar (te veel compressie?). Allemaal problemen die niet bestonden met koperdraad lijnen.

Pas uw reclame aan. Dit is niet bedrijfszeker.

Als ik op smartphone (android 12) via pickx een programma opneem, verschijnt dit niet op de lijst van de TV-box. Na een koude start van de TV-box verschijnen ze wel.

mvg.

Marcoosgm


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Marcoosgm Kan je aub je profiel verder aanvullen zodat we dit voor je kunnen nakijken ? Met de huidige gegevens kan ik jammer genoeg niet verder. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

het forumprofiel werd aangepast.

Reputatie 7
Badge +3

@Marcoosgm 

Heb je de toestellen al eens herstart?

Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

 

Geert

Ja, toestellen al reeds meerdere malen opgestart.

Als ik de TV-box herstart, komen de via smartphone pickx opgenomen items te voorschijn.

Synchronisatie tussen de verschillende Pickx programma’s lukt blijkbaar niet goed.

De af en toe haperende verbinding ga ik melden voor interventie. Ik ben niet de enige in het appartementsblok met dit probleem.

mvg 

Marc

 

 

Reageer