Vraag

Haperend TV beeld en

  • 14 March 2023
  • 1 reactie
  • 341 Bekeken

Beste, 

Wij hebben al sinds oktober vorig jaar problemen met proximus tv.

Wij zijn sinds 3 jaar klant bij jullie en tot oktober vorig jaar nooit problemen gehad. We hadden toen de V5 TV box aangesloten op de wifi booster. 

Geen kabelaansluiting met de bbox.

Tv viel constant uit en wifi booster ook. 

Er is nu al 3x een technieker langs geweest. Uuuuren aan telefoon gehangen met jullie klantendienst en nog altijd werkt het niet. 

De eerste technieker heeft de fiche in de kast op straat herstoken. 2 dagen erna opnieuw problemen. 

De tweede technieker heeft de bbox, de wifi booster en de tv box vervangen door een V7 TV box en 1 wifi booster bijgeplaatst op verdiep wegens weinig of geen ontvangst. 

Nog meer problemen. Tv valt opnieuw uit. "onverwacht probleem" 

Daarna hebben we dan op het advies van de technieker de TV box V7 vervangen door de V6. 

Een paar dagen erna weer opnieuw problemen. Blokjesbeeld, geluid liep achter op beeld en dan viel tv uit. "onverwacht probleem" 

Dan is de 3de technieker langs gekomen die zei dat de wifi booster boven te kort op de andere wifi booster stond zodat de bbox steeds pendelde tussen de 2 wifi boosters. Dus wifi booster boven herplaatst. Na 2 dagen, hetzelfde probleem. 

Tv valt nu niet meer helemaal uit maar krijg steeds een haperend blokjesbeeld. Heb dan de wifi booster boven herplaatst maar blijft hetzelfde. 

Ik heb dan de 2de technieker nog aan de lijn gehad en hij stelde voor om mss terug een V5 Tv box (grote) te plaatsen omdat die niet zoveel wifi nodig heeft om correct te werken. 

Zou ik de V6 dan kunnen omruilen met de V5? En dit nog eens proberen ? 

Mvg, 

Frank 


1 reactie

@PROXIMUS_MODERATOREN 

Frasan heeft hier reeds gisteren een zelfde topic over geopend zie 

→ Haperend TV beeld en internet | Proximus Forum

Reageer