Beste, sinds enige tijd hapert het beeld bij opgenomen programma’s. (geblokt en haperend) - er is gewoon niet naar te kijken. Ook bij ‘herstarten’ doet zich dat soms voor. Wat kan hier het probleem zijn?
Beste, sinds enige tijd hapert het beeld bij opgenomen programma’s. (geblokt en haperend) - er is gewoon niet naar te kijken. Ook bij ‘herstarten’ doet zich dat soms voor. Wat kan hier het probleem zijn?
je zou al eens kunnen proberen door de toestellen te herstarte, op deze manier → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus
Inge heeft gelijk, ik vermoed dat deze storingen er zijn zodat we niets meer zouden opnemen
opgenomen beelden zijn ronduit slecht , altijd haperen en kleurblokken , probleem is al veel langer aan de gang. herstarten heeft geen zin.
Is het een V7 decoder mss dat je hebt want met mijn V5C decoder ondervind ik dit probleem niet, maar van de V7 wordt dit hier wel soms gemeld.
Het is zo een compacte, ik vermoed een V5 - heb wel nog niet geprobeerd te resetten en herstarten
je kunt eerst proberen met het herstarten en als het niet helpt dan resetten en blijft het probleem daarna nog dan kan een Proximus forummedewerker verder beslissen wat er verder moet gebeuren.
alles is in het voorjaar vervangen, nieuwe router, nieuwe decoder, nieuwe wifi booster
herstarten kan ik ondertussen als de beste.
en nog een vreemd verschijnsel is ‘s morgens tussen 6u45 en 7.00 uur valt de wifi booster enkele minuten weg dus geen tv.
heb er ondertussen leren mee leven.
FYI: maandag komen de Proximus forummedewerkers terug langs op het forum.
Eventueel kunnen zij dan beslissen of er technicus moet gestuurd worden om dit grondig te onderzoeken.
Hier vind je alvast tips om je wifi te verbeteren.
Als het op die manier niet lukt of betert kunnen wij iemand ter plaatse sturen om dit voor je na te kijken
Bij ons exact hetzelfde..steeds bibberend beeld als we een opname bekijken…reeds 2 techniekers gekomen..zonder resultaat Overstappen naar andere provider ??
Je hebt 2 decoder zie ik en deze zijn beide draadloos verbonden dmv een wifi bridge.
heb je het bibberend beeld op de twee decoders of op één?
Groeten
Geert
Eerst was het enkel in de keuken.. technieker wisselde de decoders van plaats...en nu is het op beide
Ik heb je netwerkkaart een reset gegeven, kan je de bbox (je modem) en de twee decoders een herstarten?
Groeten
Geert
Dag Geert,
Ik heb ondertussen naar Proximuswinkel geweest..ze hebben mijn pack omgezet van familus naar flex. Daardoor heb ik nu ook een wifibooster…Waarmee ik denk dat het probleem opgelost is..Echter op de booster brandde alleen het lampje van 5 Gh en dat van 2.4 niet..Klantendienst zei dat dit normaal was , wat mij niet geloofwaardig leek aangezien dat ik zie dat onze verbinding 2.4 is..
Deze morgen heb ik gedaan wat jij vroeg..modem én beide decoders heropgestart, en nu branden beide lampjes wél op de nieuwe booster
Ik hoop dat ons probleem nu opgelost zal zijn..we kijken niet dagelijks tv en het probleem was enkel bij bekijken opnames..ik zal het dus maar binnen een paar dagen weten denk ik..
En wat dan de oplossing zal geweest zijn..het resetten vd netwerkkaart óf plaatsen vd wifibooster…we zullen het wellicht nooit weten..Maar het belangrijkste is dat het nu waarschijnlijk zal opgelost zijn ..na méér dan 3 maanden gesukkel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.