Is het een v7 decoder die je hebt (daar valt dit wel meer mee voor) zie ook → V7 Stand van zaken | Proximus Forum
Is je decoder rechtstreeks met de bbox verbonden via utp kabel
Heb je bbox en decoder al gereset
Morgen komen de prox forummedewerkers hier terug langs.
Enkel de aan en uit knop gebruiken of netstekker uittrekken is geen reset maar een herstart,
zoals hieronder beschreven (wat je eerst kunt proberen vooraleer een reset uit te voeren):
Toestellen Herstarten:
Toestellen herstarten
Toestellen Resetten:
Buiten de bbox en dan decoder resetten, moet je dat ook mogelijks ook eerst doen met de toestellen waarmee dat je de decoder eventueel verbonden is met jouw bbox (modem/router),om dan pas de decoder te resetten.
Dit kan bv met een Wi-Fi bridge,Wi-Fi Booster, Ruckus of via het elektriciteitsnetwerk (PLC adapters).
Want dat kan ook de oorzaak zijn van je probleem.
Mijn decoder is een V5 die draadloos verbonden is via een booster naar de modem.
Dan best de booster ook eens resetten en zien de link quality led groen oplicht
de prox forum medewerkers kunnen dan ook verder beslissen straks wat er best verder gebeurd
Mijn decoder is een V5 die draadloos verbonden is via een booster naar de modem.
hi, ik heb even je lijn gecontroleerd en zie hierop geen storingen
heb je zoals martin voorstelde al even je booster gereset ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.